امروز شنبه، ۶ مرداد ۱۴۰۳

خدمات رایگان عید تا عید امداد خودرو برای بیمه گزاران بدنه بیمه دی

محمدعلی رجبی مدیر بیمه های خودروی بیمه دی اعلام کرد کلیه خدمات امداد خودرویی برای دارندگان بیمه نامه های بدنه این شرکت از ۲۸ اسفند تا ۲۸ فروردین، در جاده های کشور بصورت رایگان انجام می پذیرد.

به گزارش فراسو، در این رابطه ابراهیم ایران نژاد مدیرعامل گروه ایرانیان پوشش در گفتگویی افزود: با توافقی که با بیمه دی انجام داده ایم، در جشنواره «عید تا عید» تمامی دارندگان بیمه نامه بدنه دی می توانند در تعطیلات نوروزی تا بعد از عید سعید فطر از خدمات امداد خودروی ایرانیان پوشش از طریق اپلیکیشن دیدار در جاده های کشور بصورت رایگان استفاده کنند.
امداد و‌ نجات ایرانیان پوشش وابسته به ارزیابان ایرانیان پوشش که از وزارت صمت و اتحادیه مجوز امداد خودرو و از دانشگاه علوم پزشکی و اورژانس کشور مجوز آمبولانس اخذ نموده است در حال حاضر به هموطنان عزیز بویژه به صنعت بیمه ارائه خدمات امدادی می نماید.
مدیرعامل ایرانیان پوشش از اپلیکیشن سپر به عنوان جامع ترین برنامه جامع تلفن همراه در حوزه خدمات بیمه ای یاد کرد که از نشانی separ.online قابل دانلود است.
مهندس علی اکبر گلشنی مدیر تحول دیجیتال شرکت بیمه دی اعلام کرد که این خدمات هم اکنون بر روی وب اپلیکیشن دی دار بیمه دی به نشانی daydar.ir در دسترس بیمه گزاران این شرکت می باشد و بیمه گزاران گرامی می توانند در صورت نیاز از هر دو کانال اعلام شده با وارد نمودن کد اشتراکی ارسال شده درخواست امداد شامل ۱۵ خدمت خودرویی را ثبت نمایند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/4v3pKz