امروز شنبه، ۳ آذر ۱۴۰۳

توضیحات اسنپ در مورد حذف گزینه «عجله دارم»

اسنپ با وجود داشتن استدلال‌های حقوقی و تجاری در دفاع از گزینه «عجله دارم»، بنابر دستور مقامات ذی‌صلاح، این خدمت را از اپلیکیشن خود حذف کرد.

به گزارش فراسو، روابط عمومی تاکسی اینترنتی اسنپ در رابطه با حذف گزینه عجله دارم (که برای دقایقی در شب گذشته دوباره فعال شده بود و هم‌اکنون دوباره حذف شده) به شرح زیر است توضیحاتی را ارایه داده که بدین شرح است:

اسنپ با وجود داشتن استدلال‌های حقوقی و تجاری در دفاع از گزینه «عجله دارم»، بنابر دستور مقامات ذی‌صلاح، این خدمت را از اپلیکیشن خود حذف کرد.

گزینه‌ «عجله دارم» راهکاری است که کاربران مسافر از طریق آن می‌توانند شانس پذیرفته شدن درخواست شان را افزایش دهند و زودتر به مقصد برسند.

درخواست سفرهایی که با گزینه‌ «عجله دارم» در اپلیکیشن ثبت می‌شوند، بدون هیچ مشخصه‌ متمایزی برای کاربران راننده ارسال می‌شود و بر اساس قیمت جدید یا ادامه جست‌وجو با همان قیمت قبل را دارد.

علی‌رغم حذف «عجله دارم»، به واسطه‌ کاربردی بودن و نفع این گزینه برای هر دو گروه کاربران، همچنان از طریق مذاکرات، جلسه‌ها و گفت‌وگوها به دنبال اثبات کارکرد این گزینه به دستگاه‌های مربوطه هستیم.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/pWsdbg