امروز یکشنبه، ۸ مهر ۱۴۰۳

کارگاه آموزشی بیمه‌های زندگی در استان فارس

کارگاه آموزشی بیمه‌های زندگی در بهمن ماه سال جاری ویژه نمایندگان، مدیران فروش، آموزش و توسعه در استان فارس با هدف افزایش سطح دانش و مهارت‌های شبکه فروش برگزار شد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه زندگی خاورمیانه،کارگاه آموزشی بیمه‌های زندگی در بهمن ماه سال جاری ویژه نمایندگان، مدیران فروش، آموزش و توسعه با حضور دو تن از مدیران ارشد فروش شرکت امین محمدی سربست و محسن سبز علی اولادی در استان فارس با هدف افزایش سطح دانش و مهارت‌های شبکه فروش برگزار شد.  در این دوره آموزشی مباحث فنی، هدف گذاری، روان شناسی فروش، چگونگی ارائه محصولات شرکت به بیمه‌گذاران، تحلیل بازار و رقبا ، چگونگی انتخاب و جذب یک نماینده توسط محمد رضا صدوقی مدیر فروش و امور نمایندگان و نیلوفر آریازاد مدیر آموزش و توسعه بازار شرکت آموزش داده شد.

در بخش پایانی، مسائل و مشکلات شبکه فروش بررسی و به سوالات مطرح شده پاسخ‌های لازم داده شد همچنین در حوزه‌های مختلف فنی و بازاریابی نیز تبادل نظر صورت پذیرفت. ضمنا هدف گذاری برای فروش و کسب سهم حداکثری بازار جهت سال پیش رو در مقایسه با سایر رقبا در استان فارس نیز تعیین گردید. پس از برگزاری این دوره آموزشی از محل دفتر هماهنگی و آموزش شرکت در استان بازدید به عمل آمد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/S2AtR5