معاون برنامهریزی و توسعه بانک قرضالحسنه مهر ایران گفت: هدف مدیران این بانک، تبدیل کارت بانک قرضالحسنه مهر ایران به کارت زندگی مردم است، به طوریکه مردم با داشتن حساب در این بانک و استفاده از خدمات بانکداری دیجیتال بتوانند همه نیازهای خود را در زیستبوم قرضالحسنه رفع کنند.
به گزارش فراسو به نقل از پایگاه اطلاعرسانی قرضالحسنه، دکتر «رضا قرائیپور» معاون برنامهریزی و توسعه بانک و «اباذر هادیشایسته» رئیس اداره کل حسابداری و بودجه از شعب بانک در استان اصفهان بازدید و عملکرد آنها را بررسی کردند.
بانکداری دیجیتال موجب کاهش ازدحام شعب میشود
در این بازدید دکتر «رضا قرائیپور» معاون برنامهریزی و توسعه بانک اظهار داشت: عمقبخشی به اجرای بانکداری دیجیتال موجب تسریع در انجام کارها، کاهش تردد مشتریان و در نهایت منجر به بهرهوری بیشتر خواهد شد، بنابراین باید در توسعه بانکداری دیجیتال و بالابردن ضریب نفوذ نرمافرازهای همراهبانک «مهریران» و «کیوبانک» تلاش کنیم.
وی با اشاره به شلوغی شعب و استقبال گسترده مشتریان از طرحهای متنوع بانک، افزود: بهتر است علاوه بر ابزارهای الکترونیکی، شعب نیز باجهای برای انجام فعالیتهای بانکی نظیر فراموشی رمز کارت، صدور کارت و … اختصاص دهند و از ازدحام و شلوغی شعبهها بکاهند.
«قرائیپور» ضمن بیان اینکه بیشتر مردم کشور از خدمات بانک قرضالحسنه مهر ایران بهرمنده شدهاند، گفت: هدف ما تبدیل کارت بانک قرضالحسنه مهر ایران به کارت زندگی مردم است به طوریکه مردم با داشتن حساب در این بانک و استفاده از خدمات بانکداری دیجیتال بتوانند همه نیازهای خود را در زیستبوم قرضالحسنه رفع کنند و این امر مستلزم توسعه بازاریابی خُرد اشخاص حقیقی و حقوقی است.
معاون برنامهریزی و توسعه بانک از توسعه بسته بانکداری خُرد صنوف در آیندهای بسیار نزدیک خبر داد و گفت: تدوین و برنامهریزی بانکداری اصناف از افقهای پیشروی بانک است و به زودی با توجه به رویکرد بانک مبنی بر بازاریابی تخصصی و نهادینه کردن آن در بانک، طرحهای مرتبط با بانکداری خُرد اصناف در بانک قرضالحسنه مهر ایران اجرایی میشود.
وی ادامه داد: این طرح پتانسیل بسیارخوبی خواهد داشت و به افزایش تعداد مشتریان و حمایت از اشتغال خُرد پایدار کمک شایانی خواهد کرد.
«قرائیپور» بیان کرد: بازاریابی تخصصی و مشتریمحور، رمز موفقیت بانک است. با توجه به عملکرد موفق بانک قرضالحسنه مهر ایران در ۲سال گذشته، تغییر رفتار در شبکه بانکی حاصل شده و مدلهای کسبوکار بانک توسط بانکهای برتر کشور الگوبرداری شده است. البته مشتریمداری و تکریم ویژه مشتریان، نقطه عطف و DNA موفقیت کار ماست و میتوانیم در این رقابت با مشتریمداری به موفقیت برسیم.
وی تأکید کرد: در خصوص جذب مشتری در قالب طرح مهریار باید بیشتر تلاش کرد، زیرا با جذب یک سازمان به دهها مشتری جدید دست پیدا میکنیم و اگر عملکردمان خوب باشد، همین مشتریان بهترین مُبلغ بانک قرضالحسنه مهر ایران خواهند بود، همچنین طرح مهریار و جاری ۲۲ که از جذابیت مناسبی برخوردارند، باید در شعب با جدیت دنبال شوند.
راههای دستیابی به خدمات بانکداری دیجیتال در شعب تشریح شود
در ادامه این بازدید «اباذر هادیشایسته» رئیس اداره کل حسابداری و بودجه ضمن تقدیر از تلاش کارکنان بانک، عنوان کرد: لازم است راههای دستیابی به خدمات بانکداری دیجیتال بانک به بهترین نحو ممکن تشریح شود و پوسترهای ترویج بانکداری دیجیتال در شعب نصب شود تا مشتریان از اطلاعات لازم بهرهمند شوند.