امروز دوشنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام مدیر عامل پست بانک ایران به مناسبت آغاز دهه فجر

دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران با صدور پیامی،فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به پیشگاه ملت شریف ایران، همکاران، سهامداران، ذینفعان محترم و مشتریان عزیز پست ‌بانک ‌ایران تبریک عرض نمود.

به گزارش فراسو، متن پیام دکتر شیری به این شرح است:
دگر بار برگ‌های تقویم انقلاب اسلامی به طلوع فجر خود رسید و یادآور رشادت‌ها و شهادت‌های سلحشورانی شد که در سایه‌ی همبستگی، حماسه‌ایی بزرگ را آفریدند. حماسه‌ایی که با عنایت و هدایت مقتدرانه‌ی حضرت امام خمینی (ره) به ثمر نشست تا پشتوانه‌ی اراده‌ی راسخ یک ملت آرمان گرا و آزادی خواه باشد.
اینک در آستانه چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران، با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور پر شور ملت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان به عنوان دستاورد مهم انقلاب، امید است با بهره گیری از ظرفیت های عظیم نیروی جوان، مومن و تحول خواه شاهد شکوفایی و بالندگی بیش از پیش کشور در عرصه های گوناگون علمی، اقتصادی، فرهنگی و صنعتی باشیم.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان راه انقلاب اسلامی، فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به پیشگاه ملت شریف ایران، همکاران، سهامداران، ذینفعان محترم و مشتریان عزیز پست ‌بانک ‌ایران تبریک عرض کرده و از درگاه خدواند بزرگ سرافرازی ایران و ایرانی را خواستاریم.

بهزاد شیری

مدیر عامل پست بانک ایران

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/dVUAyE