امروز دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام مدیرعامل شرکت ملی پست به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر

معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست؛ در آستانه‌ی دهه مبارک فجر و فرارسیدن چهل و  پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، فرا رسیدن  ایام الله دهه مبارک فجر را به ملت شریف ایران به ویژه همکاران خود در شبکه پستی کشور تبریک گفت.

به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات وامور بین الملل شرکت ملی پست متن پیام محمود لیائی به شرح زیر است:

هوالحق

روزِ هجران و شبِ فُرقَتِ یار آخر شد                  زدم این فال و گذشت اختر و کار آخر شد

آن همه ناز و تَنَعُّم که خزان می‌فرمود               عاقبت در قدمِ بادِ بهار آخر شد

شُکرِ ایزد که به اقبالِ کُلَه گوشه گُل                  نخوتِ بادِ دی و شوکتِ خار آخر شد

صبحِ امّید که بُد معتکفِ پرده غیب                   گو برون آی که کارِ شبِ تار آخر شد

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در حالی وارد چهل و پنجمین سال عمر پر برکت خود می‌شود که انوار الهام‌بخش آن سراسر منطقه، جهان اسلام و فراتر از آن را در بر گرفته و موجب بیداری ملت‌ها در کشورهای مختلف شده است.

ملت مسلمان و آزاده ایران در طول این سالها با عبور از سختی‌ها و مشکلات متعدد در برابر ظلم و ستم مستکبران جهان ایستاده و همواره در مسیر فتح قله‌های افتخار و عزت و پیشرفت قرار داشته است.

بی تردید این طریق نورانی و مقدس با پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و با نگاه امیدوار به آینده استمرار خواهد داشت.

همانطور که می دانیم شبکه پستی کشور که ریشه در تاریخ عمیق بشری دارد و به عنوان یک نهاد اجتماعی و اقتصادی در لایه‌های مختلف زندگی مردم حضور یافته است سهم قابل توجهی از فعالیت های جامعه را در بر می گیرد.

این نقش ویژه شبکه پستی، اهمیت توجه به آموزه های انقلاب اسلامی را بیشتر کرده است و  این نهاد خدمت رسان را هر چه بیشتر به سمت تراز اندیشه‌ها و آرمان‌های انقلاب قرار داده است تا بتواند ایده‌آل‌های یک جامعه اسلامی را به منصه ظهور برساند.

بر خود لازم دانستم در این ایام پربرکت از خدمات ارزشمند و حضور راهبردی  و چشمگیر همکاران عزیزم در صحنه های مختلف خدمت رسانی در ایام انقلاب اسلامی به دولت و ملت بزرگ ایران و در شرایط مختلف به عنوان بخشی از پیکره کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدردانی نمایم.

در پایان با درود به روح مطهر آن امام همام و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، سالروز ورود باشکوه حضرت امام خمینی(ره) به کشور و ایام الله دهه مبارک فجر را به ملت شریف ایران به ویژه همکاران عزیزم در شبکه پستی کشور تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال سعادت، بهروزی و پیشرفت را برای ایران اسلامی مسألت دارم.

محمود لیائی

بهمن ۱۴۰۲

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/yBaQmD