امروز جمعه، ۲۷ مهر ۱۴۰۳

پیام تبریک سرپرست بانک دی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

سرپرست و رئیس هیئت مدیره بانک دی با انتشار پیامی، فرارسیدن چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بانک دی، متن پیام علیرضا قیطاسی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در حالی فرا رسید که جمهوری اسلامی ایران، امروز با صلابت تر و قدرتمندتر از همیشه به عنوان یکی از حکومت های پیشرو و تأثیرگذار در منطقه و جهان و الگوی عزتمندی مسلمانان است.
گرچه طی بیش از چهار دهه گذشته، به واسطه دشمنی ها و کارشکنی های دشمنان این مرز و بوم، فراز و نشیب های متعددی بر ایران رفته است، اما ملت ما با رشادت، جانفشانی و غرورآفرینی خود، همواره به آرمانهای امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری و خون شهدای جنگ و انقلاب پایبند بوده اند تا این نظام مقدس را به سرمنزل مقصود برسانند.
اکنون که به برکت خون شهدا و دعای خانواده معظم شهدا، وارد دوران تازه ای از حیات طیبه این نظام مقدس میشویم، با خدای خود عهد میبندیم که تا آخرین نفس برای اعتلای جمهوری اسلامی ایران بکوشیم و از هیچ خدمتی در این مسیر فروگذار نکنیم.
اینجانب به نمایندگی از اعضای هیئت مدیره، ضمن دعوت همگان برای شرکت در راهپیمایی باشکوه ۲۲بهمن، فرارسیدن چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به کارکنان بانک دی، خانواده معزز شهدا و ایثارگران و عموم هموطنان تبریک عرض نموده و سربلندی روزافزون ایران عزیز را از خدای متعال خواستارم.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/pBz996