امروز چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت ملی پست ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر را تبریک گفت

محمود لیائی معاون وزیر ارتباطات، رئیس هیئت مدیره ومدیرعامل شرکت ملی پست با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز ولادت فرخنده مولی الموحدین حضرت علی (علیه السلام) و روزپدر را تبریک گفت.

به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات وامور بین الملل شرکت ملی پست متن پیام وی بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم
خدایا این عزت مرا بس که بنده توهستم و فخر و مباهاتم همین بس که تو پروردگار منی «حضرت علی (ع)»

بار دیگر خجسته سالروز میلاد با سعادت نخستین اختر سپهر امامت و ولایت، مظهر علم، حلم و سخاوت ،مولی الموحدین، حضرت علی(علیه السلام) فرا رسید. بزرگ مردی که در خانه خدا دیده به جهان گشود و در خانه خدا به شهادت رسید و پس از گذر قرنها همچنان سلوک، گفتار، رفتار و منش او ، دلهای تشنه حقیقت را از چشمه لایزال الهی سیراب و به مظهر والای جوانمردی و رادمردی بدل شده است.

در تاریخ و فرهنگ ایران و اسلام همواره امیرمؤمنان‌علی (ع) میزان و معیار حق معرفی شده و به فرموده مقام معظم رهبری مدظله العالی به همین دلیل، وجوب اطاعت مؤمنان حقیقی از اوامر و سلوک بر مدار زندگی آن حضرت امری واجب است تا انسان از ظلمات دنیا رهایی یافته و رستگار شود؛ مخصوصاً در شرایط و زمان‌هایی که ابر‌های تیره و تار فتنه، مسیر نور هدایت را می‌پوشاند و انسان در تشخیص باطل دچار سردرگمی می‌شود. از این منظر است که پیامبر گرامی اسلام (ص) خطاب به عمار می‌فرمایند: «یا عمار! اِنْ رَأَیتَ علیاً قَد سَلَک وادیاً و سَلَک الناسُ وادیاً غیرَهُ فَاسلُک مَعَ عَلِی وَدَعِ الناسَ، عمار! هر وقت دیدی که علی (ع) تنها به راهی می‌رود و همه مردم به راهی دیگر، تو مردم را واگذار و در مسیری برو که علی (ع) می‌رود.

بی تردید امیر مومنان (ع) از جهات متعدد و در شرایط گوناگون برای همه نسل‌های بشر، یک درس جاودانه و فراموش‌نشدنی است، چه در عمل فردی و شخصی خود، چه در محراب عبادتش، چه در مناجاتش، چه در زهدش، چه در محو و غرق شدنش در یاد خدا و چه در مبارزه‌اش با نفس و شیطان و انگیزه‌های نفسانی و مادی.

در آستانه سیزدهم رجب سالروز ولادت مولای متقیان حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) روزی که در فرهنگ شکوهمند ایران اسلامی، روز تکریم مقام والای مردان و پدران عزیز نام نهاده شده است، ضمن عرض تبریک و تهنیت، مراتب قدردانی خود را از خدمات  تمامی همکاران بزرگوارم علی الخصوص بزرگ مردان امین شبکه پستی کشور اعلام می نمایم. با امید به این که همگی در زمره رهروان واقعی آن امام همام قرارگیریم.

یاد و خاطره شجاعت پدران آسمانی، شهیدان و ایثارگران عزیز شبکه پستی کشور که جان خویش را در پای استقامت و اقامه عدل نثار کردند، گرامی باد

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/Wr3IXB