امروز جمعه، ۱۵ تیر ۱۴۰۳

مدیرعامل بیمه سلامت: ۲۲ بهمن نماد سرافرازی و پیروزی حق مقابل استبکار است

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: ملت سرافراز ایران اسلامی در بیست و دو بهمن سال ۵۷ با حمایت های داهیانه بنیانگذار انقلاب اسلامی مقابل استکبار پیروز شدند.

به گزارش فراسو به نقل از سازمان بیمه سلامت ایران، دکتر محمد مهدی ناصحی در پیامی به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: پیروزی ملت ایران در مقابل رژیم طاغوت جزء با رهبری بنیانگذار انقلاب اسلامی میسر نبود.

بر پایه این گزارش، متن پیام مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم

۲۲ بهمن یادآور به ثمر رسیدن رشادت ها و جانفشانی مردم حق طلبی است که با عنایات خداوند سبحان و در سایه رهبری مدبرانه مقتدای خود حضرت امام خمینی (ره) پایه گذار انقلابی شگرف شدند که برکات آن همچنان پس از سال ها نمایان و مشهود است.
این ایام، یادآور حماسه ماندگار ملتی است که برگ زرینی در تاریخ حیات ایران عزیز گشود و شکوفه ‌های روح نواز و جان بخش بهار انقلاب، مشام وفاداران راستین آزادی و عدالت را عطرآگین ساخت.
ما می دانیم حضور فجرآفرینان و نقش آنها در پیروزی انقلاب اسلامی ایران هیچگاه از یاد مردم ایران نخواهد رفت و پیشرفت و حرکت رو به رشد جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه گذشته مرهون جانفشانی این عزیزان است. استکبار جهانی و ایادی آن در غرب بارها تلاش کردند که در سایه تحریم های ناجوانمردانه اعتماد ملت ایران را نسبت به عملکرد خادمان خود سلب کنند؛ اما مردم وفادار به انقلاب اسلامی که در طول ۸ سال جنگ تحمیلی و مبارزه با رژیم شاهنشاهی شهیدان بسیاری را تقدیم به این آب و خاک کردند، در مقاطع مختلف تاریخ ثابت کردند دردفاع از کیان این سرزمین سنگرهای مبارزه با دشمن را هیچ گاه ترک نخواهند کرد.
اینجانب فرا رسیدن چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی را به همه هموطنان عزیز تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال، توفیقات روزافزون همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی را در خدمت به ملت شریف ایران اسلامی خواستارم .
دکتر محمد مهدی ناصحی
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/RColJA