امروز یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

مجمع فوق العاده بیمه زندگی خاورمیانه ۱۰اسفند برگزار می شود

هیأت‌مدیره شرکت بیمه زندگی خاورمیانه از کلیه سهامداران این شرکت دعوت کرد تا در جلسه مجمع عمومی فوق العاده این شرکت حضور به هم رسانند.

به گزارش فراسو، متن کامل آگهی دعوت از سهامداران بیمه زندگی خاورمیانه بدین شرح است:

آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده شرکت بیمه زندگی خاورمیانه (سهامی عام)

شماره ثبت ۵۰۳۱۴۸ و شناسه ملی ۱۴۰۰۶۴۴۴۹۸۵

بدینوسیله از کلیه سهامداران محترم شرکت بیمه زندگی خاورمیانه (سهامی عام) دعوت می‌شود تا در جلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ در سالن اجتماعات بانک خاورمیانه به نشانی تهران، خیابان احمدقصیر (بخارست)، نبش خیابان پنجم، شماره ۲، طبقه ۹ برگزار می‌گردد، حضور به هم رسانند. سهامداران یا وکلای قانونی ایشان جهت دریافت برگه ورود به جلسه می‌توانند از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۹ از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۴:۳۰ به واحد امور سهام شرکت واقع در تهران، خیابان احمد قصیر (بخارست)، خیابان هفتم، شماره ۱۰، طبقه چهارم مراجعه نمایند. همراه داشتن اصل کارت ملی برای سهامداران و نمایندگان قانونی آنها و همچنین معرفی نامه در سربرگ همراه با شماره ثبت، شناسه ملی و کد ملی نماینده با مهر و امضاء مجاز شرکت، برای نمایندگان اشخاص حقوقی الزامی است.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۱۳۶۳۲۰۲ تماس حاصل فرمایید.

دستور جلسه:

– تغییر اساسنامه شرکت براساس اساسنامه نمونه مصوب بیمه مرکزی ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار

همچنین به استحضار می‌رساند امکان مشاهده زنده جلسه از طریق سایت شرکت بیمه زندگی خاورمیانه به نشانی  www.melico.ir  فراهم می‌باشد.

هیأت‌مدیره شرکت بیمه زندگی خاورمیانه (سهامی عام)

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/LIUQvq