امروز شنبه، ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

قرض‌الحسنه، یکی از ارکان حیاتی نظام بانکی است

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در نظام بانکی غیرربوی، قرض‌الحسنه یکی از ارکان حیاتی است و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این حوزه، نقش خود را به خوبی ایفا می‌کند.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، آیت‌الله «سیدنصیر حسینی» نماینده ولی ‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در نظام بانکی غیرربوی، قرض‌الحسنه یکی از ارکان حیاتی است و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این حوزه، نقش خود را به خوبی ایفا می‌کند.

وی در دیدار با مدیر شعب بانک در استان کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به آثار زیان‌بار ربا بر افراد و اقتصاد جامعه، عنوان کرد: لازم است برای ترویج این سنت نیکو از برکت آن و وعده‌های الهی کمک گرفت.

نماینده ولی‌ فقیه در استان، افزود: «کارت مهر، کارت زندگی» شعار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است و نشان‌دهنده عزم راسخ مدیران این بانک برای ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه در جامعه است.

در ادامه این دیدار «مهرداد آرمین» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کهگیلویه و  بویراحمد ضمن بیان اینکه آینده‌ روشنی را برای قرض‌الحسنه متصور هستیم، اظهار داشت: استقبال مردم از این بانک موجب شده اکثر بانک‌ها وام‌های قرض‌الحسنه را به سبد محصولات خود اضافه کنند.

وی با اشاره به رشد و توسعه خدمات الکترونیکی بانک، گفت: مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران می‌توانند به‌صورت غیرحضوری و آنلاین از خدمات و محصولات این بانک بهره‌مند شوند.

«آرمین» افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۳۱هزار فقره وام قرض‌الحسنه با رقم بیش از ۲۲هزار میلیارد ریال به مشتریان بانک در استان پرداخت شده است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/t8SLZU