امروز یکشنبه، ۲۷ خرداد ۱۴۰۳

حضور بیمه تعاون در اولین نمایشگاه تخصصی صنایع تبدیلی کشاورزی و غذایی مازندران

بیمه تعاون در اولین نمایشگاه تخصصی صنایع تبدیلی کشاورزی و غذایی که با حضور تولیدکنندگان مواد غذایی و ماشین‌آلات در شهرستان ساری در حال برگزاری است، حضور فعالی دارد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، مطیع جهانی معاون اتاق تعاون کشور به همراه معاون اقتصادی استاندار مانزندران از غرفه بیمه تعاون در این نمایشگاه تخصصی که در شهرستان ساری برگزار می شود بازدید و در جریان فعالیت و خدمات این شرکت بیمه ای قرار گرفت.

بر پایه این گزارش، اولین نمایشگاه تخصصی صنایع تبدیلی و تکمیلی و فن‌آوری‌های نوین کشاورزی و غذایی، با هدف معرفی تولیدکنندگان استان مازندران و ارائه جدیدترین تکنولوژی‌ها در زمینه صنایع تبدیلی از ۲۴ بهمن ماه در مرکز تجارت بین‌المللی کاسپین نیاوران ساری آغاز و  تا ۲۷ بهمن ماه ادامه دارد.

در این نمایشگاه، تولیدکنندگان ماشین‌آلات و تجهیزات صنایع تبدیلی کشاورزی و غذایی نیز حضور دارند. همچنین، با هدف توسعه صادرات محصولات، هیئت‌های تجاری از تعدادی از کشورها نیز در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد.

گفتنی است که  از فعالان در زمینه‌های مختلف زنجیره‌های تولید، فرآوری و فناوری‌های نوین صنایع ترکیبی برای حضور و بازدید از این نمایشگاه دعوت شده است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/34TfAF