امروز دوشنبه، ۵ آذر ۱۴۰۳

توسعه دیجیتال سرلوحه تغییرات در بیمه ایران

حسن شریفی رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران به اتفاق مدیرکل دفتر هیات مدیره،سرپرست اداره کل امورشعب ومشاور امور ایثارگران با حضور در شعب شهر کرمان و شعبه بم ضمن تبیین راهبرد اداره این شرکت،  با همکاران خود نیز به گفتگو پرداخت.
به کزارش فراسو، شریفی در این دیدارها با اشاره به ماهیت تجاری بودن بیمه ایران گفت:این یک واقعیت است که شرکت زیان انباشته دارد.اگر نتوانیم با سودآوری زیان شرکت را کاهش دهیم سهم نگهداری و ظرفیت نگهداری ما کاهش خواهد یافت
شریفی با تاکید بر نقطه نظر صحیح همکاران خود گفت: اینکه شرکت در آینده ای نزدیک شاهد بازنشستگی بسیاری از کارکنان خود خواهد بود امری درست است، لذاباید با برنامه ریزی صحیح مانع ایجاد مشکل برای شرکت خود شویم.

شریفی تنها راه حل را در توسعه نرم افزاری و تعدادی سامانه هاعنوان کرد و گفت:ناگزیر هستیم  به سمت دیجیتالی شدن حرکت کنیم.
شریفی ادامه داد:این تغییر نگاه از دو سال قبل در شرکت آغاز شده است.نشانه های آن هم حاکمیت داده درشرکت،توسعه داشبوردها و سامانه بیمه ایران من، می‌باشد.
تغییر فرایندهای سنتی به مکانیزه و بهبود مستمر از نتایج این تغییر نگاه است.
مدیرعامل بیمه ایران در نشست صمیمانه با همکاران شعبه بم که در روز عید ولادت امام علی (ع) انجام شد ضمن تبریک عید و روز پدر اظهار داشت:
از اینکه در روز عید مجبور شدید در شعبه حضور داشته باشید پوزش میخواهم اما چه کنیم که بنا داریم همکاران شعبه را ببینیم و از نزدیک به انها خداقوت بگوییم و از نظرات همکاران برای اداره شرکت ایده بگیریم.
مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به طرح مسائل از طرف همکاران و نمایندگان و یکی از همکاران ورودی سال ۹۹ گفت:
این جلسه یک لذت خاصی دارد که همکاران با حرارت مشکلات و نقاط ضعف و قوت را بیان میکنند.از همکار تازه وارد شرکت که توانمندانه عملیات شرکت را تحلیل کرد بسیار بسیار سپاسگزارم.وجود این گونه همکاران ما را به فردای شرکت امیدوار میکند.
رییس هیات مدیره بیمه ایران تاکید کرد: رفتار صادقانه و ایفاء به موقع تعهدات دلیل اقبال بالای بیمه گزاران به نشان تجاری شرکت خواهد شد . از اساسی ترین راهبردهای شرکت پرداخت به موقع خسارت می‌باشد
به  این نتیجه رسیدیم که با نرخ شکنی نمی‌توانیم شرکت را اداره کنیم .
طراحی محصولات جدید در دستور کار است و ارکان شرکت این راهبرد را دنبال میکنند
به گزارش اداره روابط عمومی بیمه ایران مهمترین درخواست‌های همکاران از مدیرعامل در این دیدارها موارد زیر بود:
پیش بینی نیروی انسانی برای آینده شرکت
انجام تعمیرات ساختمان شعب کرمان،رفسنجان و زرند
اعطاء اختیار در خرید ملزومات فناوری و اطلاعات
تشکر از درایت مدیرعامل در پرداخت پاداش و درخواست برای بیشتر شدن پاداش مناسبتی و رفاهی
تامین نیروی انسانی مطابق با نمودار سازمانی استان
اموزش مستمر خصوصا برای همکاران ورودی ۹۹ که مورد تاکید همه این همکاران است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/wAVIIv