امروز دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

افتتاح ۱۳ پروژه بنیاد علوی در خراسان جنوبی‌ همزمان با دهه فجر

همیار استانی بنیاد علوی در خراسان جنوبی گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، ۱۳ پروژه با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان توسط بنیاد علوی در این استان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

به گزارش فراسو به نقل از مرکز روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی؛ هاشم صلاحی در نشستی با خبرنگان تصریح کرد: بنیاد علوی یکی از بال‌های توانمند سازی محرومان در بنیاد مستضعفان است که در دهه فجر پروژه‌هایی افتتاح و یا عملیات اجرایی آن را آغاز خواهد کرد.

به گفته وی با دستور استاندار خراسان جنوبی ۱۴۷ میلیارد تومان سهمیه تسهیلات بند ب تبصره ۱۸ به این نهاد اختصاص یافت تا برای اشتغال زایی و یا تثبیت اشتغال از آن بهره‌مند شود.

صلاحی ادامه داد: از این میزان در دهه فجر ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای ۱۰۰ نفر از طریق معرفی به بانک اختصاص خواهد یافت و امیدواریم بانک‌ها در اسرع وقت پرداخت را داشته باشند.

وی اظهار کرد: اولویت ما برای پرداخت پروژه‌ها، پروژه‌های تولیدی، انرژی‌های تجدید پذیر و تکمیل زنجیره زرشک و غیره است.

همیار استانی بنیاد علوی این موضوع را نیز یاد آور شد که از ابتدای سال جاری بنیاد علوی در شهرستان خوسف ۲۳ میلیارد تومان در بخش‌های عمرانی، زیرساختی و… هزینه کرده است که این مساعدت ها تا رفع کامل محرومیت ها ان شاءالله ادامه خواهد داشت.

وی همچنین از اتمام ماموریت بنیاد علوی در شهرستان درمیان خبر داد و گفت: بنیاد علوی از سال ۹۹ تاکنون و برای اجرای انواع طرح های عمرانی، زیرساختی، معیشتی و … در این شهرستان مرزی بیش از ۱۶۰ میلیارد تومان هزینه کرده است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/TbDl1g