امروز یکشنبه، ۱۵ مهر ۱۴۰۳

تأمین نیازهای مشتریان با “کالانو بانک تجارت” تسهیل می شود

بانک تجارت در سال‌های اخیر طرح‌های بسیار متنوع و کاربردی را به منظور تسهیل روند خرید کالاهای مختلف برای مشتریان خود در نظر داشته است. از جمله جدیدترین طرح‌های مورد استفاده در این زمینه می‌توانیم به کالانو اشاره کنیم. هدف این نوع تسهیلات، ارائه اعتبار لازم جهت خرید کالاهای موردنیاز مشتریان است.

به گزارش فراسو، بانک تجارت برای انجام این طرح به خصوص با برخی از فروشگاه‌های مهم کشور در حوزه لوازم خانگی و همچنین فروش موتورسیکلت همکاری کرده است. با توجه به سقف مناسب تسهیلات ارائه شده به کمک این طرح می‌توان دریافت که چرا مشتریان بانک تجارت برای شرکت در آن مشتاق هستند. نکته جالب در مورد طرح مذکور این است که تمامی روند دریافت آن به کمک اپلیکیشن معرفی شده از سوی بانک تجارت صورت می‌گیرد.

آشنایی بیشتر با کالانو بانک تجارت

کالانو یک طرح اختصاصی از بانک تجارت به منظور دریافت غیرحضوری تسهیلات برای خرید کالا محسوب می‌شود. یکی از مهم‌ترین اهداف بانک تجارت در سال‌های اخیر این بوده است که خرید کالای باکیفیت ساخت ایران را برای مشتریان خود آسان کند. این امر با ارائه طرح‌های مختلف پیگیری می‌شود و تا کنون مشتریان بسیاری زیادی از این تسهیلات بهره‌مند شده‌اند. تسهیلات ارائه شده در این حالت دارای سقف اعتباری مشخصی هستند تا همه افراد بتوانند کالای موردنیاز خود را به شکل اقساطی تهیه کنند.

شرکت‌های طرف قرارداد بانک تجارت در این طرح

یکی از مهم‌ترین مواردی که در مورد کالانو باید به آن اشاره کنیم، تنوع فروشگاه‌های طرف قرارداد با این طرح است. خوشبختانه بانک تجارت در این زمینه عالی عمل کرده و قراردادهایی با برخی از بهترین شرکت‌های تولیدکننده داخلی بسته است. از جمله این شرکت‌ها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • شرکت تولید لوازم خانگی پاکشوما
  • شرکت تولید لوازم خانگی انتخاب الکترونیک (تولیدکننده محصولات اسنوا)
  • شرکت تولید موتورسیکلت کویر

هر سه این موارد محصولات متنوعی را به تولید می‌رسانند و شما با شرکت در این طرح ویژه از بانک تجارت به صورت مستقیم به کالاهای موردنیازتان دسترسی خواهید داشت. وظیفه بانک تجارت تأمین اعتبار مدنظر شما جهت خرید کالا به صورت غیرحضوری از شرکت‌های مدنظر است.

این تسهیلات به منظور خرید کالا استفاده می‌شوند

مهم‌ترین شرایط این طرح تسهیلاتی

در مورد شرایط طرح کالانو باید به این نکته اشاره کنیم که میزان سقف اعتباری تعیین شده برای شما به شرکتی که قصد دارید محصول مدنظر خود را از آن خرید کنید، بستگی دارد. به عنوان مثال، سقف اعتباری مربوط به شرکت پاکشوما با شرکت انتخاب الکترونیک متغیر است (میزان اعتبار ارائه شده برای خرید محصولات از سه شرکت فوق نیز برابر با دویست، پانصد و هزار میلیون ریال خواهد بود).

با مراجعه به وب‌سایت هر یک از این شرکت‌ها می‌توانید چنین موضوعی را بیشتر بررسی کنید. نکته مهم دیگر در مورد این طرح تسهیلاتی، مدت زمان تسویه آن است. تسهیلاتی که بدین روش دریافت می‌کنید باید طی مدت بیست و چهار ماه به طور کامل تسویه شوند.

مراحل دریافت این تسهیلات چگونه است؟

به منظور دریافت تسهیلات ارائه شده در طرح کالانو باید به اپلیکیشن باجت را بر روی گوشی خود نصب کنید و پس از وارد شدن به آن به سراغ گزینه «انتخاب اعتبار خرید کالا» بروید. در گام بعدی نوبت به انتخاب میزان اعتبار مدنظر شما می‌رسد. پس از انجام این مرحله نیز باید روند اعتبار سنجی و اخذ استعلامات را پشت سر بگذارید.

در صورت انجام موارد گفته شده به شکل صحیح، نوبت به امضای سفته الکترونیک و همچنین قرارداد بین شما و بانک می‌رسد. بعد از این مورد باید پرونده اعتباری خاصی برای درخواست شما تشکیل شود. در گام آخر تمام اطلاعات پرونده شما یک بار دیگر مورد بررسی قرار می‌گیرند و سپس کارت اختصاصی این طرح برایتان ارسال خواهد شد.

با داشتن این کارت می‌‌توانید به صورت حضوری به فروشگاه‌های سه شرکت طرف قرارداد مراجعه کنید و یا به صورت آنلاین روند خرید محصولات موردنیازتان را به شکل آنلاین به پایان برسانید. پس از پرداخت مبالغ مدنظر شرکت‌ها از طریق کارت اعتباری مربوط به طرح کالانو، روند پرداخت اقساط توسط مشتری آغاز می‌شود.

انجام همه موارد گفته شده تنها به کمک اپلیکیشن باجت قابل انجام است و باید در طی تکمیل موارد گفته شده به اینترنت متصل باشید. باید به این نکته اشاره کنیم که شرکت در این طرح فقط به صورت هوشمند پیگیری خواهد شد و نمی‌توانید با مراجعه به شعب بانک تجارت نسبت به دریافت تسهیلات اقدام کنید.

روند دریافت این تسهیلات چندان پیچیده نیست

بررسی ضمانت این طرح تسهیلاتی

به منظور شرکت در طرح کالانو نیز باید وثیقه و تضمین لازم به بانک ارائه شود. این امر بر اساس رتبه اعتباری شما در بانک تجارت صورت می‌گیرد تا روند دریافت تسهیلات تسریع شود. اگر قصد دارید از تسهیلات مربوط به این طرح بهره‌مند شوید باید دارای رتبه اعتباری A و B باشید تا شرایط لازم برای اخذ تسهیلات برایتان فراهم شود.

از جمله وثایق و تضامین موردنیاز برای این طرح باید به «سفته الکترونیک» و «چک دیجیتال به امضای متقاضی» اشاره کنیم. هر دوی این موارد به کمک اپلیکیشن باجت قابل دریافت هستند و به همین دلیل نیازی به حضور مشتری در شعب مختلف بانک تجارت وجود ندارد، البته اگر تاکنون از باجت استفاده نکرده‌اید و فرایند ثبت‌نام برای به کارگیری آن را به پایان نرسانده‌اید، لازم است که در اسرع وقت با مراجعه به شعب بانک تجارت این اپلیکیشن را راه‌اندازی کنید.

برای استفاده از این تسهیلات باید مشتری بانک تجارت باشید

سخن پایانی

خرید اعتباری محصولاتی همچون لوازم خانگی به شما اجازه می‌دهد تا حتی در صورت کمبود بودجه مدنظر خود باز هم بتوانید نیازتان را در این زمینه برطرف کنید. خوشبختانه بانک تجارت با بهره‌گیری از راهکارهای جدید در این زمینه، اقدام به ارائه طرح‌های خاصی کرده است که نتایج درخشانی داشته‌اند.

طرح کالانو بانک تجارت یک گزینه عالی به منظور دریافت تسهیلات غیرحضوری خرید کالا محسوب می‌شود. به منظور دریافت این تسهیلات تنها باید از اپلیکیشن باجت کمک بگیرید و حتی نیازی به مراجعه حضوری به شعب مختلف بانک تجارت وجود ندارد. به طور کلی می‌توان بیان کرد که این طرح امکان خرید باکیفیت داخلی را ساده‌تر کرده است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/I6IEHE