امروز چهارشنبه، ۲ خرداد ۱۴۰۳

پیام مدیرعامل شرکت ملی پست به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی

مدیرعامل شرکت ملی پست در پیامی تقارن میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت.

امروز هم “روز مادر” است هم «روز قاسم»؛ این روزها بر مزار این شهید پرافتخار وطن، تا چشم کار می‌کند کودک می‌بینی و مادران کودک در آغوش گرفته که می‌خواهند یکی باشند، شبیه مادرِ پُرمهرِش و در دامن خود فرزندی تربیت کنند همچون او؛ سربازی مانند قاسم سلیمانی.

به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ محمود لیائی همزمان با تقارن میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پیامی به شرح زیر صادر کرد.

هوالحق
تقارن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)،سالروز ولادت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره)  و چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی این نکته را در اذهان متبادر می سازد که از دامن همچون مادری، فرزندانی اینچنین شجاع و فداکار به معراج می روند. همانگونه که حضرت زهرا (س) ولی امر عصر خویش را شناخت، به او وفادار ماند و در راه تبیین ارزش های او جانفشانی کرد؛ سردار سلیمانی نیز چنین کرد و همان خط مشی را برای ولی فقیه زمان خود در پیش گرفت.
امروز هم “روز مادر” است هم «روز قاسم»؛ این روزها بر مزار این شهید پرافتخار وطن، تا چشم کار می‌کند کودک می‌بینی و مادران کودک در آغوش گرفته که می‌خواهند یکی باشند شبیه مادرِ پُرمهرِش و در دامن خود فرزندی تربیت کنند همچون او؛ سربازی مانند قاسم سلیمانی.
مایه‌ی بسی سرافرازی است که ستایشگر مهربانی و نجابت و در عین حال درایت و سخت‌کوشی و توانمندی بانوان ایران زمین علی الخصوص همکاران پرتلاش و بزرگوارم در شرکت ملی پست که نقشی سازنده و بی بدیل در مدیریت کانون خانواده و توسعه اهداف سازمانی خود دارند؛ باشم.
ضمن تبریک این رویداد خجسته؛ امیدوارم که در پیشبرد مسئولیت بزرگ تاریخی خود با الگو گرفتن از حضرت فاطمه زهرا (س) بستر ساز نسلی تاریخ ساز و با ایمان باشید، نسلی چون نسل سردمداران بیداری اسلامی امام خمینی ها و سلیمانی ها سرشار از عشق، ایمان، صلابت و آزادگی.

محمود لیائی
معاون وزیر ارتباطات، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/40UbnZ