امروز دوشنبه، ۱۸ تیر ۱۴۰۳

پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ۱۹ تا ۲۱ دی ماه برگزار می شود

پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران از تاریخ ۱۹ تا ۲۱ دی ماه سال جاری در محل برج میلاد تهران برگزار می شود.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، رویکرد پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران به عنوان یک رویداد متمایز ملی در حوزه بومی سازی زنجیره آهن و فولاد، “بومی سازی، توسعه تکنولوژی، برندسازی و انتقال دانش فنی براساس نیاز زنجیره آهن و فولاد” تعیین شده است.

در این جشنواره با هدف به‌هم رسانی نیازمندی ها و توانمندی های زنجیره آهن و فولاد ایران، شرکت‌های معدنی و فولادی نسبت به ارائه فرصت‌های ساخت داخل برای شرکت های دانش‌بنیان، بومی سازان و سازندگان داخلی اقدام می کنند.

طی این نمایشگاه، نیازمندی ها و توانمندی های بومی سازی و ساخت داخل در سه بخش: مواد اولیه و مصرفی، قطعات و تجهیزات و نیز تحقیق و پژوهش و توسعه تکنولوژی متمرکز خواهند شد.

براساس برنامه ریزی های انجام گرفته؛ در طی جشنواره، قراردادها و تفاهم نامه های حائز اهمیتی در حوزه بومی سازی منعقد خواهند شد.

برنامه تقدیر از برگزیدگان

همچنین در این جشنواره، از سازندگان و بومی سازان برتر و برگزیده، با اهدای تندیس جایزه ملی فولاد ایران تقدیر به عمل خواهد شد.

لازم به یادآوری است؛ طی ۴ دوره قبلی این جشنواره، بیش از ۱۵۰ تفاهم نامه و قرارداد بومی سازی منعقد شد که میزان صرفه جویی ارزی آن ها بیش از ۱ میلیاد دلار بوده است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/3zQgSp