امروز یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

هم اندیشی دبیرکل سندیکای بیمه گران و مدیرعامل صندوق تامین با هیئت رئیسه شورای هماهنگی استانها

 دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران و مدیرعامل صندوق تأمین خسارت های بدنی در نشستی با هیئت رئیسه شورای هماهنگی استانها  چالش ها و مشکلات صندوق تامین در حوزه قانونگذاری در صنعت بیمه مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، محسن پورکیانی در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات و اقدامات هیئت رئیسه شورای هماهنگی استانها، بر لزوم افزایش توان پارلمانی صنعت بیمه از طریق تعاملات شورای هماهنگی استانها با نمایندگان محترم مجلس تأکید نمود و از آخرین اقدامات و تلاش های سندیکا در راستای تقویت تعاملات صنعت بیمه و قوه مقننه خبر داد.

در ادامه مهدی قمصریان با اشاره به اقدامات اخیر صندوق مبنی بر کاهش و حذف عوارض تحمیلی بر صنعت بیمه، از شوراهای هماهنگی استانها به عنوان یک ظرفیت بالقوه در جهت پیشبرد اهداف کلان صنعت بیمه به ویژه در حوزه قانونگذاری و ارتباط با مجلس یاد کرد و بر اهمیت پیگیری حذف عوارض تحمیلی بر صندوق تامین در لایحه بودجه تأکید نمود.

گفتنی است در پایان جمعی از اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی استانها، به بیان پیشنهادات و ارائه گزارشی از اقدامات خود در این زمینه پرداختند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/OvsbYf