امروز یکشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

منصوری: بخش بزرگی از دستاوردهای انقلاب مرهون رشادت‌های زنان است

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: بخش عظیمی از دستاوردهای انقلاب اسلامی مرهون رشادت‌های زنان این خطه و سرزمین است.

به گزارش فراسو،«محسن منصوری» در «آیین بزرگداشت مقام مادر» مرکز مقاومت بسیج نهاد ریاست‌جمهوری و سازمان‌های تابعه گفت: در مجموعه نهاد ریاست‌جمهوری مفتخر به حضور زنان متخصص هستیم.
وی گفت: با بررسی تاریخ انقلاب متوجه می‌شویم، خطی طلایی از حضور بانوان و مجاهدان خانواده را مشاهده می‌کنیم.
منصوری با بیان اینکه شهدا از دامن زنان پاکدامن تربیت شده‌اند، خاطرنشان کرد: در دفاع مقدس هم همین‌طور بوده و رشادت‌ها و شیرزنی‌های زنان، دفاع مقدس را پشتیبانی کرد.
وی گفت: امروز ایران از ظرفیت‌های متعالی جامعه استفاده می‌کند و حضور زنان در نقش‌های اجرایی برای ما فرصت‌ساز است.
معاون اجرایی رئیس‌جمهور با قدردانی از نقش‌آفرینی زنان در ساحت‌های اداری و غیراداری در جامعه گفت: زندگی حضرت زهرا(س) در همه ساحت‌ها و در همه عرصه‌های قابل الگوبرداری است و فرهنگ زندگی فاطمی باید در همه عرصه‌ها تجلی پیدا کند.
نقطه تقابل ما با جبهه غرب، نقش زن و خانواده است 
«شکیبا محبی‌تبار» دبیر ستاد ملّی جمعیت در این آیین گفت: در شرایط کنونی جامعه جهانی و کشور، نقطه اصلی تقابل ما با جبهه غرب در مدار خانواده و نقش زنان متمرکز شده است.
وی افزود: در حال حاضر سلاح غرب برای مبارزه جبهه حق، تغییر نوع نگرش‌ها به زندگی و خانواده است که برای آن هزینه می‌شود.
محبی‌تبار تأکید کرد: نگاه ما به‌عنوان بانوان بسیجی دستگاه‌های حاکمیتی باید روی این مسئله متمرکز شود که نقش زنانگی و خانوادگی خودمان را به‌خوبی حراست کنیم.
وی با بیان اینکه الان شاهد اتفاق نامطلوب کاهش موالید در جامعه هستیم، گفت: قدم بعدی دشمن در این زمینه تلاش برای عقب‌نشینی افراد از تشکیل خانواده است.
دبیر ستاد ملّی جمعیت تأکید کرد: جهان غرب برای اینکه ناهنجاری اخلاقی به رسمیت شناخته شود هزینه کرده است و زنان نقش کلیدی و اساسی برای خنثی‌کردن این توطئه بزرگ دارند.
وی گفت: ما باید از اصل هویت زنانه، مادرانه و اصل خانواده در هر جایی که هستیم مراقبت کنیم.
در ادامه این آیین «روح‌الله ترابی‌نسب» فرمانده مرکز مقاومت بسیج نهاد ریاست‌جمهوری و سازمان‌های تابعه، با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی کرمان، در خصوص نقش تأثیرگذار زنان در جامعه اسلامی سخن گفت.
گفتنی‌است «آیین بزرگداشت مقام مادر» مرکز مقاومت بسیج نهاد ریاست‌جمهوری و سازمان‌های تابعه در محل سالن هفده شهریور وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور «محسن منصوری» معاون اجرایی رئیس‌جمهور، «روح‌الله ترابی‌نسب» فرمانده مرکز مقاومت بسیج نهاد ریاست‌جمهوری و بانوان شاغل در مجموعه نهاد برگزار شد.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/oTgggB