امروز جمعه، ۱۵ تیر ۱۴۰۳

متدین: ارتقای صنایع پتروشیمی در سایه مدیریت جهادی امکانپذیر خواهد بود

مدیر عامل شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی تاکید کرد: تلفیق رویکرد عملیاتی با تخصص و مهارت علمی و محاسباتی، آورده‌های موثری در حوزه پتروشیمی برای کشور به همراه خواهد داشت. مدیر عامل شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی تاکید کرد: تلفیق رویکرد عملیاتی با تخصص و مهارت علمی و محاسباتی، آورده‌های موثری در حوزه پتروشیمی برای کشور به همراه خواهد داشت.

به گزارش فراسو، مهندس مصطفی متدین در گفتگویی با اشاره به فرا رسیدن هشتم دی ماه، روز ملی صنعت پتروشیمی در ایران اظهار داشت: فرا رسیدن روز ملی صنعت پتروشیمی را به تمامی کارکنان و مدیران این حوزه و ملت شریف ایران تبریک می‌گویم. در ابتدا وظیفه می‌دانم ا ز رشادت، تعهد و تخصص کارگران، مهندسان، مدیران و متخصصان این صنعت سخن بگویم که با وجود تنگنا‌های مختلف، چرخه تولید و اقتصاد را حفظ کرده و دغدغه‌ای جز ارتقای کشور عزیزمان در عرصه صنعت و اقتصاد ندارند.

متدین افزود: تقویت بنیان‌های سازندگی در صنعت عظیم پتروشیمی، کارکرد و کارویژه‌ای است که شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی بر روی آن تمرکز داشته و خود را موظف به پیشبرد این مسیر می‌داند. استحکام صنعت پتروشیمی مترادف با تحقق عظمت و عزت ایران اسلامی خواهد بود. اگر زیرساخت‌ها و بنیان‌های این حوزه مستحکم‌تر و کاربردی‌تر شود، قطعا مولد و محرک تولید، درامدزایی و اشتغال در کشور است.

مدیر عامل شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی افزود: در اینجا از مدیریت جهادی در تحلیل و ارتقای صنایع پتروشیمی سخن می‌گوییم. قویا معتقدیم که تلفیق رویکرد متعهدانه در عرصه عملیاتی و رویکرد تخصصی در حوزه محاسباتی، منتج به خلق بهترین دستاورد‌ها در عرصه پتروشیمی کشور خواهد شد. در این عرصه، هم تدوین سیاست‌های راهبردی اصالت دارد و هم اجرای سریع و دقیق و متعهدانه آن‌ها. تخصص منهای عمل و عمل منهای تخصص، هیچ یک قرابتی با مدیریت جهادی و ماهیت مقدس آن ندارد. این قاعده در حوزه صنایع و پتروشیمی نیز صادق است.

وی ادامه داد: ما زمانی که ازمدیریت ریسک‌های استراتژیک پروژه‌های مربوطه یا بهره گیری از تکنولوژی‌های روز در مسیر تحقق اهداف صنعت پتروشیمی سخن می‌گوییم، دقیقا آدرس مدیریت جهادی بر پایه تعهد و تخصص را می‌دهیم. این به معنای محاسبه منطقی توام با رویکرد اجرایی فوری و دقیق است.

متدین در پایان افزود: در چنین ساختاری می‌توان اجرای پروژه‌ها را مطابق بهترین استاندارد‌های کیفی و زمانی پیش برد و هزینه‌ها را در راستای منافع ملی مدیریت نمود. در سایه همین مدیریت جهادی، در کمترین زمان به بیشترین دستاورد ممکن خواهیم رسید. در ارتقای صنایع پتروشیمی وخصوصا در دوران جدید، مصمم به رسیدن به همین نقطه مطلوب هستیم./برنا

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/iGf7UU