امروز شنبه، ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

قلعه‌نویی: بهترین جام‌ملت‌ها را تجربه خواهیم کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه شاهد بهترین جام‌ملت‌های آسیا خواهیم بود، گفت: کار کردن در تیم ملی ایران سخت‌تر از برزیل است.

به گزارش فراسو،  امیر قلعه‌نویی در آستانه دیدار با فلسطین در جام‌ملت‌های آسیا در گفت‌وگو با شبکه الکاس قطر، تاکید کرد: این یک واقعیت است که فشار کار در تیم ملی ایران بیشتر از سرمربیگری در تیم ملی برزیل است. تیم ملی فوتبال ایران نزدیک به نیم‌قرن است که موفق به قهرمانی نشده و امروز در شرایط به قطر آمده‌ایم که فوتبال در آسیا رشد چشمیگری داشته و مدعیان زیادی برای فتح جام تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: دفعه قبلی که هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده داشتم شرایط و مشکلاتی بود که در روند کار تاثیر می‌گذاشت اما امروز شرایط خوب است و همه در کنار هم برای موفقیت تلاش می‌کنیم. به همه رقیبان احترام می‌گذاریم اما با قدرت در برابر آنها به میدان خواهیم رفت و هیچ حریفی را دست‌کم نخواهیم گرفت.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از ژاپن به عنوان تیمی که فراتر از آسیاست نام برد و افزود: کره‌جنوبی، استرالیا، عربستان و حتی قطر از مدعیان به شمار می‌روند. من مدتی در قطر بازی می‌کردم و واقعیت این است که آنها با میزبانی رویدادهای مختلفی از جمله جام‌جهانی و بازی‌های آسیایی، ظرفیت و توانمندی‌های خود را به خوبی نشان داده‌اند.

قلعه‌نویی گفت: به نظرم این جام ملت‌ها، بهترین خود خواهد بود چراکه همه چیز در بهترین شرایط خود است. من از بازی و حضورم در قطر خاطرات خوبی دارم و امیدوارم با کسب جام‌ملت‌های آسیا این خاطرات خوب تکمیل شود.

وی در مورد شرایط اخیر فدراسیون فوتبال ایران ادامه داد: با ارتباطی خوبی که میان فدراسیون، همکاران و بازیکنان داریم توانستیم در این ۶ ماهه انسجام تیمی خیلی خوب اعم از مدیریت، ستادی، فنی و بازیکنان درست کنیم و خوشبختانه مجموعه از این روند خیلی خوشحال است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/Rq8Ug7