امروز یکشنبه، ۸ مهر ۱۴۰۳

قرض‌الحسنه محور اقتصاد سالم است

مدیرعامل مؤسسه توسعه و عمران منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، گفت: اگر اقتصاد صالح و سالم باشد، بانکداری قرض‌الحسنه محور فعالیت آن خواهد بود.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «محمود داودآبادی» مدیرعامل مؤسسه توسعه و عمران منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان ضمن ابراز خرسندی از موفقیت‌ها و دستاوردهای این بانک، گفت: با توجه به اینکه محور فعالیت منطقه ویژه سلفچگان مبتنی بر اقتصاد و تولید است باید از ظرفیت‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استفاده کند.

وی در دیدار با مدیر شعب بانک در استان قم با استقبال از ظرفیت‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، بیان کرد: لازم است با معرفی درست بانکداری قرض‌الحسنه در جامعه فصل مشترکی بین تولیدکنندگان و ظرفیت‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ایجاد کنیم.

داودآبادی افزود: در حال حاضر بیش از ۱۵۰ واحد تولیدی با ۲۵۰۰ نوع کالا در منطقه اقتصادی سلفچگان فعالیت می‌کنند. حساب تعدادی از کارکنان را به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران منتقل کردیم تا علاوه بر بهره‌مندی از محصولات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از بیمه عمر نیز بهره‌مند شوند.

در ادامه این نشست، سید «حسین دامادی» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان قم با اشاره به اینکه ورود به بخش فعال اقتصاد استان یکی از اهداف مهم این بانک است، گفت: در سال‌های گذشته بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برنامه‌های مفصلی را برای حمایت از شرکت‌های تولیدی فناور و دانش‌بنیان اجرا کرده و در این راستا زمینه پرداخت وام قرض‌الحسنه ۵۰۰ میلیون تومانی به حداقل ۱۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان فراهم شده است.

وی با تقدیر از رویکرد مثبت و ارزشمند مدیریت منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان به فرهنگ قرض‌الحسنه، عنوان کرد: بی‌شک چنین رویکردی می‌تواند منجر به توسعه و تعمیق اقتصاد اسلامی مبتنی بر رشد تولید شود.

مدیر شعب بانک در استان قم با تشریح اینکه قطعاً طرح مهریار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران یک فرصت و هدیه مناسب به کارکنان سازمان‌ها و کارگران صنایع بزرگ و کوچک است، گفت: در این طرح سازمان‌ها و شرکت‌ها پرداخت حقوق و مزایای کارکنان خود از طریق بانک قرض‌الحسنه مهر ایران می‌توانند آن‌ها را علاوه بر وام‌های قرض‌الحسنه از بیمه عمر نیز بهره‌مند کنند.

در پایان نشست بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان قم با مؤسسه توسعه و عمران منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان تفاهم‌نامه همکاری در قالب طرح مهریار امضا کرد و حساب ۱۳۵ نفر از کارکنان این مؤسسه به این بانک منتقل شد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/4nVjye