امروز یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

فناوران اصلی‌ترین نقش‌آفرینان گردشگری هستند

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: در دنیای پیشرو، فناوران اصلی‌ترین نقش‌آفرینان حوزه گردشگری هستند.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، علی‌اصغر شالبافیان روز پنجشنبه ۷ دی‌ماه ۱۴۰۲ در اختتامیه رویداد حل نیازهای فناورانه گردشگری با رویکرد فناوری‌های نوین گفت: با پیشرفت‌های فناوری و نیازهای موجود گردشگری در دنیای پیشرو، فناوران اصلی‌ترین نقش‌آفرینان حوزه گردشگری هستند.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: فناوری‌ها می‌تواند تمامی مراحل گردشگری را هم برای گردشگران و هم برای گردشگرپذیران چه در استان سمنان و چه در کشور تدبیر و آسان کند که این امر در توسعه گردشگری نقش بسزایی دارد.

علی‌اصغر شالبافیان گفت: حوزه گردشگری نیازمند تلاش، ایده‌های خلاق فناورانه و پشتیبانی فناوران است.

او گفت: نتیجه رویداد دو روزه حل نیازهای فناورانه گردشگری با رویکرد فناوری‌های نوین این است که باید فناوری در خدمت نیازهای واقعی گردشگری قرار بگیرد تا بسیاری از چالش‌های این حوزه به‌آسانی، در فرصت کم، در سراسر کشور حل شود.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ضمن تشکر از برگزاری این رویداد برجسته توسط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان و پارک علم وفناوری استان سمنان در شهرستان شاهرود گفت: این رویداد باید در سطح کلان با حضور فناوران برگزار شود و معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی و معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری از برگزاری آن حمایت می‌کند.

علی‌اصغر شالبافیان افزود: هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران می‌تواند برای تعامل سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری و فناوران این حوزه تأثیرگذار باشد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/hE5DBO