امروز جمعه، ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

شرکت آتیه سازان حافظ نیازمند پشتیبانی است

مدیر عامل بیمه آتیه سازان حافظ گفت: شرکت آتیه سازان حافظ که یک شرکت سهامی خاص است و در امور کارگزاری بیمه سلامت فعالیت دارد باید مورد حمایت و پشتیبانی قرار گیرد.

به گزارش فراسو به نقل از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، علیرضا نمازی در بیستمین اجلاس سراسری مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت ایران افزود: ۲ ماموریت اصلی شرکت آتیه سازان حافظ به عنوان بازوی اجرایی بیمه سلامت کشور، در حوزه بیمه تکمیلی درمان و نیز رگولاتور و تنظیم نرخ بیمه تکمیلی درمان است.

وی در خصوص اهمیت وجود شرکت آتیه سازان حافظ بیان کرد: عدم وجود این شرکت یک بار هزینه بیمه تکمیلی درمان خیلی سنگین بر دوش ملت و کشور خواهد گذاشت، بنابراین حراست از کیان این شرکت برای همه واجب است و باید کمک کرد تا این شرکت تقویت شود و همچنان به فعالیت خود ادامه دهد.
مدیر عامل شرکت بیمه آتیه سازان حافظ گفت: این شرکت دارای ۴۳ شعبه و ۶۸۳ نمایندگی فعال بر اساس ویژه، عادی، پیشخوان دولت و کانون بازنشستگان است.
نمازی اضافه کرد: هم اکنون هزار و ۵۳ نفر نیروی انسانی و پرسنل در شرکت آتیه سازان حافظ فعالیت دارند و حدود ۲۰۰۰ نفر در نمایندگی ها مشغول خدمت به بیمه شدگان عزیز میباشند
وی ادامه داد: شرکت آتیه سازان حافظ امسال در تامین اجتماعی با چهار میلیون و ۶۲۳ هزار نفر قرار داد منعقد کرده است که برآورد شده که ۳۵۰ هزار نفر دیگر به این جمعیت افزوده شود که جمع آن حدود پنج میلیون و ۱۰۰ هزار نفر خواهد شد.
مدیر عامل شرکت بیمه آتیه سازان حافظ اظهار داشت: همچنین این شرکت توانسته با سازمان های بسیاری قرارداد منعقد کند که حدود ۱۸۰ هزار نفر از سایر سازمان ها به مجموع قراردادهای منعقده این شرکت اضافه شده است.
نمازی افزود: برآورد ما این است که تا آخر سال جاری جمعیت کل قراردادهای منعقد شده و بیمه شده این شرکت به حدود هشت میلیون نفر برسد که این تعداد حدود ۵۰ درصد پرتفوی بیمه تکمیلی کشور خواهد بود.
وی ادامه داد: تعداد کلیه قرار دادهای کشوری و استانی ۶۸۱ قرارداد منعقد شده بوده که این تعداد در دی ماه امسال به ۷۳۲ قرارداد رسیده است.
مدیر عامل شرکت بیمه آتیه سازان حافظ در خصوص مقایسه آمار قراردادهای منعقد شده با مراکز درمانی بیان کرد: از اول فروردین ماه امسال ۶ هزار و ۴۶۴ مرکز درمانی با این شرکت قرارداد منعقد کردند که این عدد هم اکنون به هفت هزار و ۹۴۶ مرکز درمانی رسیده است تا مردم بتوانند راحت تر از این خدمات استفاده کنند و سعی و تلاش بر این است که در جهت رفاه حال بیمه شدگان و بازنشستگان عزیز این تعداد به ۱۲۰۰۰ مرکز در انتهای سال برسد.
نمازی اضافه کرد: در شرکت بیمه آتیه سازان حافظ حدود ۱۳ هزار و ۲۸۰ نفر جمعیت تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان از کارمندان سازمان داریم که بیشترین آن در تهران و کمترین آن به تعداد ۱۵۷ نفر در قم هستند و تعداد بازنشستگان نیز هزار و ۳۷۰ نفر است که تحت پوشش بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ هستند.

نمازی افزود: یکی از مشکلات شرکت بیمه آتیه سازان حافظ این بود که از آذر ماه ۱۴۰۱ پرونده ها رسیدگی نشده بود و خوشبختانه تمام پرونده ها تا پایان آذر ماه امسال رسیدگی و بروز شده است .
وی ادامه داد: در کانون صندوق بازنشستگی کشوری رسیدگی پرونده ها از ۷۳ درصد میانگین کشوری به ۹۲ درصد رسیده است و تمام سعی و تلاش بر این است که خسارات و هزینه های مراکز درمانی هرچه سریعتر به صندوق بازنشستگی کشوری جهت پرداخت صندوق ارسال گردد وی ادامه داد که این شرکت تمام توان خود را بکار بسته تاصندوق بازنشستگی کشوری بدهی مراکز و خسارت بیمه شدگان را پرداخت کند تا این عدم پرداخت و تاخیر آن به حساب شرکت آتیه سازان حافظ گذاشته نشود.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/JtEl7X