امروز سه شنبه، ۱ خرداد ۱۴۰۳

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: روایت اول و صحیح، محور اصلی اطلاع‌رسانی مناسب است

خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت، روایت اول و صحیح را محور اصلی اطلاع‌رسانی مناسب دانست و گفت: ترویج‌ امید‌آفرینی در دستور کار مدیران روابط‌عمومی سراسر کشور قرار گیرد.

به گزارش فراسو به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سپهر خلجی» در نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی کشور که با حضور «سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجموعه فرهنگی‌ورزشی تلاش برگزار شد، اظهار کرد: برای رسیدن به هدف مهمی همچون امید‌آفرینی، تدوین پیوست رسانه‌ای برای تمامی طرح‌ها و برنامه‌های کلان کشور ضروری است.

وی، اخبار کذب و شایعات را مخدوش‌کننده امنیت روانی جامعه عنوان کرد و افزود: پاسخگویی و ابهام‌زدایی سریع و به‌موقع می‌تواند مانع ناامیدی مردم در جامعه شود.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی، مدیر عملیات رسانه‌ای هستند که باید راهبری، برنامه‌ریزی و طراحی عملیات داشته باشند و این مهم با مهارت‌افزایی و آموزش‌های تخصصی ممکن می‌شود.
وی، رفع شبهه‌ها را یک اصل اساسی در جنگ ترکیبی دانست و افزود: میدان این جنگ، افکار عمومی است.
خلجی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری، موضوع شبهه را بسیار مهم توصیف کرد و افزود: بسیاری از افراد سال‌ها در انقلاب اسلامی سوابق درخشانی داشتند اما نتوانستند در مقابل شبهه مقاومت کنند، بنابراین رفع شبهه‌ها از ذهن مخاطبان یکی از مسائل بسیار مهم و قابل بررسی است.
وی، رصد اخبار و پاسخگویی سریع و به لحظه را دو مأموریت مهم مدیران روابط‌عمومی عنوان و اضافه کرد: اوج مظلومیت دولت سیزدهم این است که در مقابل موج عظیمی از بمباران تهمت و دروغ قرار گرفته است.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/YV2HSD