امروز دوشنبه، ۲۸ خرداد ۱۴۰۳

تامین مالی ساخت بیش از ۶۶۸۰ واحد مسکونی در طرح نهضت ملی همدان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در دیدار با مدیر شعب بانک مسکن استان همدان؛ همراهی و همکاری دو مجموعه بانک مسکن و وزارت راه و شهرسازی در پیشبرد برنامه دولت در نهضت ملی مسکن را اثرگذار عنوان کرد.

به گزارش فراسو به نقل از هیبنا، محمدعلی زهره‌ای معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با قدردانی از تعامل سازنده و پیگیری مدیر عامل بانک مسکن با وزارت راه و شهرسازی، بیان داشت: معتقدم همراهی و همکاری دو مجموعه بانک مسکن و وزارت راه و شهرسازی می‌تواند در پیشبرد برنامه دولت در نهضت ملی مسکن و تحقق اهداف آن، بیش از پیش اثرگذار باشد.
وی همچنین با قدردانی از پیگیری مجدانه مدیر شعب بانک مسکن استان همدان در خصوص تخصیص اعتبار به پروژه های نهضت ملی مسکن استان و همراهی با سازمانهای ذیربط، ابراز امیدواری کرد با توسعه و گسترش این همکاری ها، شاهد روند اجرایی پروژه ها باشیم.
مجید صالحی امیر مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان نیز با قدردانی از مدیریت بانک مسکن استان همدان به واسطه همکاری و همراهی با راه و شهرسازی استان گفت: بانک مسکن در استان همدان به عنوان بانک پیشرو در نهضت ملی مسکن، نقش بسزایی در تخصیص اعتبارات مورد نیاز پروژه ها داشته و دارد که امیدواریم این تعامل با شدت بیشتری تداوم یابد.
مدیر شعب بانک مسکن استان همدان نیز در سخنانی با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست، با ارائه گزارش آماری از اقدامات بانک مسکن در حوزه نهضت ملی گفت: بانک مسکن استان همدان تاکنون علاوه بر انعقاد قرارداد با پیمانکاران و سازندگان؛ ساخت ۳۰۷ پروژه نهضت ملی مسکن شامل ۳۹۶۲ واحد مسکونی را تامین مالی کرده است و همچنین ساخت دو هزار و ۷۲۰ واحد از کوی پرواز را نیز در دست اقدام دارد.
وی در ادامه اظهار داشت: تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا در راستای انجام رسالت اصلی خود که “همانا کمک به خانه دار شدن آحاد جامعه است” با تامین مالی پروژه های نهضت ملی مسکن، در سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی پروژه ها به گونه ای اثرگذار، ایفای نقش کنیم.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/25eCKs