امروز سه شنبه، ۱ خرداد ۱۴۰۳

تأکید رئیس مرکز بازرسی وزارت تعاون بر حل مشکلات مردمی با پیگیری‌های مستمر

رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر پیگیری مستمر برای حل مشکلات مردمی تأکید کرد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی، «امیر علی اوسط» در دوازدهمین نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان خراسان‌رضوی گفت: مدیران باید با تصمیم‌گیری، تصمیم‌سازی و هم‌افزایی، گره‌ مشکلات مردم را گشوده و از ظرفیت‌های موجود برای حل مسائل به‌خوبی استفاده کنند.

مشاور وزیر و رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: ارائه خدمات به مردم در وزارت تعاون نسبت به گذشته رشد بسیار خوبی داشته است و با همه امکانات و ظرفیت‌های موجود توانسته‌ایم بسیاری از مشکلات را رفع کنیم.

اوسط با تأکید بر این که فرصت خدمت به مردم زود می‌گذرد، از همه مدیران خواست که به سادگی از کنار مشکلات مردم عبور نکنند و برای رفع دغدغه‌ها از جایگاه حاکمیتی این وزارتخانه و همچنین ظرفیت شورای هماهنگی استفاده کنند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/BxzAtD