امروز چهارشنبه، ۲ خرداد ۱۴۰۳

بازدید لیائی از واحدهای اجرایی و ستادی پست استان مرکزی

محمود لیایی معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست در جریان بازدیدهای دوره ای خود از ادارات پست استان‌ها ضمن بازدید از پست استان مرکزی، با کارکنان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست، عصر چهارشنبه ۱۲ دی ماه، محمود لیایی در بازدید سرزده از پست استان مرکزی نحوه ارائه خدمات، رعایت موارد کیفی و استانداردهای پستی و وضعیت قبول،توزیع و رهسپاری مراسلات و سایر فرایندها را مورد بررسی قرار داد.

لیایی ضمن قدردانی از زحمات تمامی کارکنان، از جذب نیروهای شرکتی برای شغل موزع خبر داد.

معاون وزیر ارتباطات از کاهش ده درصدی بار توزیع امانات پستی با فعال کردن صندوق های پستی هوشمند خبر داد و گفت: جهت رفاه حال مشتریان مقرر شده است تا خودروهای ون پستی به عنوان نمایندگی قبول سیار در سطح شهر و روستاها مستقر شوند.

وی با بیان تحویل یک‌هزار موتور سیکلت تا پایان دی ماه به پستچیان گفت: بخشی از اقساط موتورها بر روی پرداختی عملکردی موزعین لحاظ شده است و پیش قسط موتورها نیز به مبلغ ۷ میلیون تومان توسط شرکت ملی پست نیز پرداخت شده است.

دیدار چهره به چهره با کارکنان و بررسی مشکلات همکاران از دیگر برنامه های معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان مرکزی بود.

بومیان دستیار مدیرعامل و امیری معاون دفتر مدیرعامل نیز در این بازدید لیائی را همراهی کردند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/jCmP2c