بانک سرمایه با صدور اطلاعیه ای از اجرای عملیات ارتقای کیفی خدمات بانکداری در سامانه های بانکی خود در تاریخ ۶ آذر ماه و امکان اختلال در سرویس های بانکی مبتنی بر کارت و سرویس های بانکداری الکترونیک خبر داد.
به گزارش فراسو، متن این اطلاعیه بدین شرح است:
بدین وسیله به اطلاع تمامی مشتریان ارجمند میرساند به منظور ارتقای کیفی و بهینه سازی خدمات بانکداری، از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز دوشنبه مورخ ۴ دی ماه به مدت شش ساعت، ارائه خدمات بانکی با اختلال مواجه خواهد بود و هموطنان عزیز میتوانند قبل و بعد از ساعت مذکور نسبت به انجام عملیات بانکی اقدام نمایند.
گفتنی است، مرکز تماس صدای سرمایه با شماره ۴۳۷۳-۰۲۱ در زمان انجام عملیات و کلیه ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به سؤالات مشتریان ارجمند میباشد.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/KKtj2y