امروز دوشنبه، ۱۸ تیر ۱۴۰۳

استقبال شرکت مینو زنجان از طرح‌های کالاکارت و مهریار

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با شرکت مینو استان زنجان تفاهم‌نامه همکاری در قالب طرح مهریار و کالاکارت امضا کرد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر «غلامعلی درفشی» مدیرعامل شرکت مینو با اشاره به اینکه شرکت مینو و شرکت‌های زیرمجموعه آن بالغ بر ۲۰۰۰ نفر پرسنل دارد، بیان کرد: بر اساس توافقات صورت‌ گرفته با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران علاوه بر کالاکارت، وام‌های قرض‌الحسنه با کارمزد ۴درصد به کارکنان این شرکت پرداخت می‌شود که رفاه آن‌ها را تقویت می‌کند.

وی در دیدار با مدیر شعب بانک در استان زنجان عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در خصوص حمایت از کارکنان سازمان‌ها و شرکت‌ها را شایسته تقدیر دانست و ابراز امیدواری کرد: این همکاری‌ موجب خیر و برکت برای کارکنان شرکت مینو شود.

در ادامه این دیدار «بهرام بادپا» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان زنجان نیز اظهار داشت: شرکت مینو دومین شرکت بزگ استان زنجان است و رفع مشکلات معیشتی و ارتقا سطح رفاه کارکنان آن بسیار مهم است.

وی افزود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران امروز به نقطه عطف نظام بانکی کشور تبدیل شده و با طرح‌ها و خدمات متنوع خود می‌تواند نیازهای مردم جامعه را رفع کند.

«بادپا» با اشاره به خدمات و طرح‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، گفت: مشتریان می‌توانند به صورت غیرحضوری از خدمات و محصولات این بانک نظیر افتتاح حساب آنلاین، سفته الکترونیک، وام آنلاین و … بهره‌مند شوند.

در پایان دیدار تفاهم‌نامه همکاری در قالب طرح مهریار و کالاکارت بین ۲ مجموعه امضا شد.

 

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/LbElwU