امروز چهارشنبه، ۲ خرداد ۱۴۰۳

استقبال دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید دادبین کرمان از طرح‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

کارکنان دانشکده شهید دادبین در استان کرمان از طرح‌ها و خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «حسین شجاعی» رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید دادبین در استان کرمان با اشاره به ظرفیت دانشگاه‌ها برای ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه، گفت: خدمات مطلوب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، تأمین‌کننده نیازهای خرد مردم است.

وی با اشاره به اینکه طرح اعتبار در حساب جاری از مشکلات کارکنان این دانشکده می‌کاهد، گفت: ارائه خدمات الکترونیک بانک قرض‌الحسنه مهر ایران موجب می‌شود کارکنان این دانشکده به صورت غیرحضوری و آنلاین از خدمات و محصولات این بانک بهره‌مند شوند.

وی در دیدار با معاون بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کرمان تصریح کرد: طرح کالاکارت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز قدرت خرید مردم برای خرید کالای ایرانی را افزایش می‌دهد.

در ادامه دیدار «هادی میرزایی» معاون مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کرمان اظهار داشت: در راستای افزایش رضایت مشتریان، طرح‌ها و محصولات جدیدی را طراحی و اجرا می‌کنیم.

وی با اشاره به ارائه خدمات غیرحضوری بانک، گفت: در حال حاضر ۵۰درصد خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کرمان به صورت غیرحضوری و آنلاین انجام می‌شود.

«میرزایی» خاطرنشان ساخت: مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران می‌توانند خدماتی نظیر افتتاح حساب، درخواست وام، ارسال کارت هدیه، دریافت معدل حساب، احراز هویت سجام و … را بدون نیاز به حضور در شعبه و از طریق همراه بانک و اینترنت بانک انجام دهند.

در پایان تفاهم‌نامه همکاری در قالب طرح اعتبار در حساب جاری بین ۲مجموعه امضا شد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/4hPjtg