امروز یکشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

استفاده بیمه سلامت از بستر فناوری های الکترونیکی در خدمات دهی مطلوب

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بیمه سلامت از بستر فناوری های الکترونیکی درخدمات دهی مطلوب استفاده می کند.

به گزارش فراسو به نقل از سازمان بیمه سلامت ایران، دکتر محمد مهدی ناصحی در اجلاس فناوری های اطلاعات مدیران استانی سازمان بیمه سلامت ایران، با قدردانی از زحمات و تلاش های مدیران ستادی و استانی درحوزه آی تی گفت: سازمان ها، ارگان ها و ادارات روز به روز اقدامات جدیدی را در حوزه فناوری و آی تی انجام می دهند؛ به عبارتی راهکار و دستاورد جدیدی در حوزه الکترونیک شدن خدمات ایجاد می شود.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به اینکه جهان الکترونیک با سرعت بسیاری در حال پیشرفت و توسعه است افزود: نسل جدید با این حوزه بیشتر آشنا بوده و ما برای اینکه از قطار توسعه عقب نمانیم، باید مطابق نیاز افراد جامعه در مسیر درست حرکت کنیم.
وی تصریح کرد: سازمان بیمه سلامت ایران در زمینه الکترونیک و فناوری های الکترونیکی موفقیت های قابل قبولی را کسب کرده است. اجرای موفق نسخه نویسی الکترونیکی با توجه به مسیر و موانع نشان از تلاش های بی دریغ مدیران و تصمیم گیران در این حوزه دارد، شاید بتوان تاکید کرد که مسیری که بیمه سلامت در حوزه آی تی طی کرده در مقایسه با سازمان های دیگر وضعیت بهتر و مطلوب تری داشته است.
دکتر ناصحی تاکید کرد: هنوز اقدامات بسیاری وجود دارد که باید به درستی به آنها پرداخته شود. خوشبختانه تیم جوان و کارشناسی منسجم و مناسبی در سازمان بیمه سلامت فعال هستند که با راهبری به موقع و با تجربه مسیر کاری هموارتر می شود.
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران اظهار داشت: بدون شک وجود اطلاعات ذی قیمت به ارایه خدمات مناسب به بیماران کمک شایانی می کند. در حال حاضر وجود هوش مصنوعی پنجره مهم و بزرگی را در حوزه آی تی باز کرده که باید از این فرصت در جهت خدمات دهی با کیفیت به بیماران بهره مند شد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/jH8xE1