امروز یکشنبه، ۱۵ مهر ۱۴۰۳

کارت آسان‌ خرید بانک تجارت؛ یک خدمت طلایی

فراهم کردن شرایطی که افراد مختلف بتوانند به‌راحتی خدمات و کالاهای خود را دریافت کنند همواره یک هدف بسیار مهم برای بانک تجارت بوده است. کارت آسان‌خرید بانک تجارت روشی نوین در راستای همین امر محسوب می‌شود که می‌تواند مزایای زیادی برای متقاضی داشته باشد.همه آحاد جامعه با دریافت این کارت می‌توانند به شبکۀ آسان‌خرید راه پیدا کنند و از فروشگاه‌های معتبری همچون دیجی‌کالا محصولات موردنیاز خود را خریداری کنند.

به گزارش فراسو، کارت آسان‌خرید علاوه بر اینکه یک گزینۀ عالی برای مشتریان بانک تجارت محسوب می‌شود، می‌تواند موقعیتی عالی را برای فروشندگان فراهم کند تا آن‌ها بتوانند کالاهای خود را به‌راحتی در اختیار افراد قرار دهند. طبیعتاً این امر خود یک تکنیک عالی جهت افزایش درآمدها شناخته می‌شود.

این یکی از جذاب‌ترین طرح‌های بانک تجارت است.

شناخت کامل طرح آسان‌ خرید

همان‌طور که بیان شد با استفاده از کارت آسان ‌خرید بانک تجارت وارد شبکه‌ای اختصاصی می‌شوید که شامل فروشندگان مختلفی است. در این شبکه، شاهد حضور شرکت‌های ارائه‌دهندۀ خدمات و کالاهای گوناگون هستیم که بانک تجارت به‌صورت مستقیم با آن‌ها قرارداد دارد. مشتریان بانک تجارت با شرکت در این طرح می‌توانند تا سقف دو میلیارد ریال تسهیلات دریافت کنند.

تسهیلات ارائه‌شده در این طرح به‌منظور خرید اقساطی کالاها و خدمات گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد. نکتۀ جالب در مورد کارت آسان‌خرید آن است که پس از پرداخت هر قسط توسط مشتری، اعتبار مشخصی به همان میزان به حساب کارت شما اضافه خواهد شد. این امر به شما اجازه می‌دهد تا پس از پایان یافتن روند پرداخت اقساط باز هم بتوانید از چنین تسهیلاتی بهره ببرید.

 شرایط مربوط به این طرح

همانند اکثر طرح‌های تسهیلاتی، کارت آسان‌ خرید بانک تجارت نیز دارای شرایط خاص خود است. از جمله این موارد می‌توان به امکان تعیین قیمت کالا به‌صورت توافقی بین خریدار و فروشنده اشاره کرد. این امر تنها در زمانی قابل انجام است که برای خریداری محصولات مدنظر خود به‌صورت حضوری مراجعه کنید. علاوه بر این، باید به یاد داشته باشید که در خرید حضوری میزان کارمزد به‌صورت سالانه سه یا پنج درصد است.

اگر در سازمان خاصی مشغول به فعالیت هستید، می‌توانید کلیۀ کارکنان خود را برای دریافت اعتبار مربوط به این طرح معرفی کنید. در این حالت،‌ میزان اعتبار تخصیص داده‌شده به هر فرد پنجاه میلیون ریال خواهد بود که واقعاً رقم قابل‌توجهی است. این نوع قراردادها باید با انجام یک تفاهم‌نامه صورت بگیرد.

این طرح شما را به شبکۀ آسان‌خرید متصل می‌کند.

شرایط خرید از دیجی‌کالا

با کارت آسان‌خرید مربوط به بانک تجارت می‌توان از خدمات و محصولات ارائه‌شده در فروشگاه دیجی‌کالا بهره برد. تعداد اقساط مربوط به خرید از این فروشگاه به یازده عدد می‌رسد. مقدار این اقساط با هم برابر است و باید به‌صورت ماهانه پرداخت شوند. به منظور استفاده از این خدمات، پنج درصد قیمت نقدی کالا باید توسط مشتری پرداخت شود.

مزایای مربوط به خریداران  

کارت آسان ‌خرید بانک تجارت مزایای مختلفی برای خریداران دارد که از بین آن‌ها می‌توانیم به عدم وجود محدودیت در برگزیدن کالاهای گوناگون اشاره کنیم. در واقع، فروشگاه‌های طرف قرارداد در شبکۀ آسان‌خرید هیچ‌گونه محدودیت مشخصی را در این زمینه تعیین نکرده‌اند تا بتوانید با خیال راحت نسبت به خرید محصولات مدنظر خود اقدام کنید.

این کارت دارای شماره و همچنین رمز مختص به خود است؛ بنابراین می‌‌توانید از طریق درگاه‌های امن اینترنتی، خرید خود را تکمیل کنید. این موضوع برای افرادی که قصد دارند به‌صورت اینترنتی کالاهای موردنیاز خود را خریداری کنند یک موضوع کاملاً مناسب به شمار می‌آید.

شما می‌‌توانید مبلغ مربوط به اقساط تخصیص داده‌شده به کارت آسان‌خرید مربوط به بانک تجارت را در یک بازه زمانی سه تا شصت‌ماهه پرداخت کنید. این بازه زمانی به شما اجازه می‌دهد تا مدت قابل قبولی برای تأمین اعتبارات موردنیاز خود جهت بازپرداخت همۀ اقساط داشته باشید. مدت‌زمان ارائۀ اقساط نیز تنها توسط شما و فروشنده مشخص خواهد شد.

از این تسهیلات می‌توان برای خرید از دیجی‌کالا استفاده کرد.

مزایای متعدد برای فروشندگان

کارت آسان‌خرید بانک تجارت علاوه بر خریداران، برای فروشندگان نیز مزایایی همچون ایجاد پایگاه‌های فروش گسترده‌تر را فراهم کرده است. با استفاده از این پایگاه‌ها، فروشندگان می‌توانند به‌صورت قسطی همه کالاهای خود را در اختیار کاربرانشان قرار دهند و از این طریق بر اعتبار و محبوبیت خود بیفزایند.

تسریع روند فروش یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای شبکه و کارت آسان‌خرید برای فروشندگان شناخته می‌شود. با استفاده از این کارت می‌‌توان کل مراحل فروش و ارسال کالا را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان رساند تا هم مشتریان راضی باشند و هم فروشندگان توانایی فراهم کردن محصولات جدید را به دست بیاورند.

مزیت بعدی در این زمینه، امکان افزایش میزان سرمایۀ در گردش است. این موضوع برای فروشگاه‌هایی که قصد دارند فعالیت خود را گسترش دهند واقعاً حائز اهمیت است و باید به آن توجه شود. با وجود چنین مزایای خاصی به‌راحتی می‌‌توان درک کرد که چرا استفاده از کارت آسان ‌خرید بانک تجارت حتی برای فروشندگان نیز امری حیاتی شمرده می‌شود.

روند دریافت این کارت

برای استفاده از کارت مربوط به شبکۀ آسان‌پرداخت باید به شعب بانک تجارت مراجعه کنید و خدمات مدنظر خود را از این طریق به ثبت برسانید. درصورتی‌که مشکلی در مدارک ارائه‌شده از سوی شما وجود نداشته باشد، این کارت اعتباری ویژه در اختیارتان قرار می‌گیرد تا بتوانید محصولات دلخواه خود را خریداری کنید. امکان اینکه در آینده دریافت کارت آسان‌پرداخت از طریق اپلیکیشن باجت فراهم شود وجود دارد که امری پسندیده است.

اعتبار این تسهیلات بسیار مناسب است.

سخن پایانی

از بین بانک‌های مختلفی که در کشور فعالیت می‌‌کنند، بانک تجارت همواره با ارائۀ راهکارهای بی‌نظیر در تلاش بوده است تا روند خرید کالا و استفاده از محصولات گوناگون را تسهیل کند. یکی از جدیدترین روش‌های ارائه‌شده توسط این بانک را می‌توان طرح ارائۀ کارت آسان‌خرید دانست.

کارت آسان ‌خرید بانک تجارت به شما اجازه می‌دهد تا به شبکه‌ای فروشندگان مختلف متصل شوید و بتوانید کالاها و خدمات موردنیازتان را به‌صورت قسطی خریداری کنید. شرکت‌ دیجی‌کالا در این طرح نقش مهمی را ایفا می‌کند و می‌توانید برای انتخاب کالاهای مدنظر خود به این فروشگاه سر بزنید.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/MK8zji