امروز یکشنبه، ۸ مهر ۱۴۰۳

سی‌امین همایش ملی روز بیمه آغاز شد

سی امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه از صبح امروز یکشنبه دوازدهم آذر ماه ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های برج میلاد گشایش یافت.

به گزارش فراسو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی؛ همایش بین‌المللی روز ملی بیمه در سال جاری با شعار “تکافل ، حکمرانی، فناوری های نوین” و رویکرد تکامل زیست بوم صنعت بیمه به مدت دو روز و با حضور گسترده فعالان و اساتید این حوزه و مهمانان خارجی آغاز شد.

مراسم افتتاحیه این همایش با حضور دکتر علی استادهاشمی رئیس بیمه مرکزی، دکتر محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری، اعضای هیات عامل بیمه مرکزی، مدیرعامل سندیکای بیمه، رییس‌کل پژوهشکده صنعت بیمه و مدیران ارشد این عرصه به طور رسمی شروع به کار کرد.
همچنین سخنرانان و مهمانانی از کشورهای انگلیس، ترکیه ، مالزی ، پاکستان و اندونزی در این همایش به طرح نظرات و آخرین دستاوردهای خود خواهند پرداخت.

در حاشیه این همایش ملی ۱۰ پنل تخصصی با ارایه ۵۳۰ مقاله در حوزه های مختلف علوم بیمه و ۱۲ کارگاه بین‌المللی با اساتید خارجی بحث و بررسی جدیدترین یافته های صنعت بیمه ارایه خواهد شد.
همچنین معرفی برترین‌ مقالات، کتاب های برتر، پژوهشگر برتر، ایده برتر، رساله برتر دکتری، پایان نامه برتر کارشناسی و دانشجوی برتر همایش از دیگر برنامه های اصلی این همایش است.
تقدیر از کارمندان نمونه و پیشکسوتان منتخب صنعت بیمه کشورنیز در پایان این همایش برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/W7Qlbd