امروز یکشنبه، ۴ آذر ۱۴۰۳

توجه ویژه شرکت بیمه سامان به نسل جدید

رئیس شعبه مرکزی تهران شرکت بیمه سامان یکی از فعالیت‌های انجام‌شده در این شعبه را شناسایی افراد توانمند و مستعد در صنعت بیمه برشمرد و اظهار داشت: «در این زمینه موفق به جذب نمایندگان جنرال توانمند شدیم و تیم فروش فعال در شعبه مرکزی همه روزه این نمایندگان را رصد و راهبری کرده و سعی می‌کنند که مسیر فروش را برای آنها هموار کنند.»

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، نازپری ابدی گفت: «شعبه مرکزی شرکت بیمه سامان یکی از بزرگترین شعب این شرکت است که بیشترین سهم فروش را در شرکت بیمه سامان دارد.»

ابدی، بالا بردن سطح کیفیت خدمات‌رسانی به بیمه‌گزارانی که به‌صورت ویژه به شعبه مرکزی شرکت بیمه سامان معرفی می‌شوند را ازجمله مهم‌ترین اهداف این شعبه برشمرد.

رئیس شعبه مرکزی تهران شرکت بیمه سامان، بابیان اینکه هرساله این شرکت به‌منظور گرفتن سهم بیشتری در بازار صنعت بیمه اهدافی را برای شعب خود در نظر می‌گیرد، اظهار داشت: «با توجه به گذشت ۸ ماه از سال‌جاری، این شعبه با کمک پرسنل توانمند فعال خود و نمایندگان فعال در صنعت بیمه، توانست تا هدف‌گذاری مشخص شده را محقق کند.»

ابدی، افزود: «تمام سعی و تلاش ما در شعبه مرکزی تهران ارتقا سطح دانش فنی و کیفی نمایندگان است و به همین منظور برنامه‌ریزی کامل و جامعی برای سه ماه آخر سال گرفته‌شده است تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن اهداف سه‌ماهه چهارم را هم محقق کنیم.»

وی بیان کرد: «طبق تأکید مدیرعامل محترم شرکت بیمه سامان برنامه‌ریزی‌های کاملی برای بازارهای خرد انجام داده‌شده است و در همین راستا در بخش بیمه‌نامه‌های آنلاین ورود کردیم.»

رئیس شعبه مرکزی تهران شرکت بیمه سامان، با تأکید بر اینکه شرکت متبوع وی توجه ویژه‌ای به نسل جدید دارد گفت: «پیشرفت روزافزون تکنولوژی باعث شد تا شرکت بیمه سامان اقدام به شناسایی نیازهای نسل جدید کند و در همین راستا شعبه مرکزی بیمه سامان از طریق بستن قرارداد با این استارتاپ‌ها توانست نیازهای نسل جدید را برآورده کند.»

ابدی، توضیح داد: «شرکت بیمه سامان در قسمت بیمه‌های موبایل و درمان خانواده و حتی در زمان ورود بیماری کرونا در کشور بیمه‌نامه کرونا را راهی بازار کرد و تعداد زیادی از مردم کشور را تحت پوشش این بیمه‌نامه و زیرچتر حمایتی خود قرار داد.»

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/nNlOje