امروز پنج شنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

️رونمایی از تمبر سند ملی دانش بنیان امنیت غذایی کشور با حضور رئیس قوه مقننه

تمبر سند ملی دانش‌بنیان امنیت غذایی توسط محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و با حضور لیائی مدیرعامل شرکت ملی پست رونمایی شد.

به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و اموربین الملل شرکت ملی پست؛ صبح یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و محمودلیائی؛ معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست ، در حاشیه رونمایی از سند ملی دانش بنیان امنیت غذایی، از تمبر اختصاصی این سند در ساختمان مشروطه مجلس شورای اسلامی رونمایی و سپس به مهر شرکت ملی پست ممهور شد.

بنابر این گزارش، پیشتر سند ملی دانش بنیان امنیت غذایی در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب و توسط رئیس جمهور به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است. در این سند وظایف دستگاه های اجرایی مشخص شده است.

بر پایه این گزارش، طبق اساس دستور رئیس جمهور همه‌ی دستگاه های اجرایی باید به وظایف خود در اجرای بهتر این سند عمل کنند و رصد، پایش و نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی در این سند بر عهده دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی است.

به گفته رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت، در پی تصویب سند ملی امنیت غذا و تغذیه در شورای عالی سلامت و امنیت غذایی و سند ملی دانش بنیان امنیت غذایی در شورای عالی انقلاب فرهنگی اقدامات موثری برای بهبود امنیت غذایی و تغذیه به اجرا درآمده است

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/MOzUnd