امروز دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

وزیر ارتباطات: «روایت پیشرفت» در مجموعه ی وزارت ارتباطات همچنان ادامه دارد

گام دوم انقلاب که به گونه‌ای سند تحولی و نقشه رسیدن به تمدن نوین اسلامی است، وظایف روایتگری از پیشرفت‌‎های انقلاب را بر عهده همه اقشار گذاشته است.  امروز پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران نیاز به راوی دارد. دیدار عیسی زارع پور وزیر ارتباطات با مسئولان بسیج دانشجویی کشور نقطه عطفی  در پیشبرد جریان روایت پیشرفت میهن اسلامی است . بی تردید دورهمی‌ها و گپ‌های خودمانی با قشرهای مختلف علاوه بر ارتقاء روحیه مشارکت عمومی برای رفع مشکلات موجود، امید به آینده را در کشور افزایش خواهد داد.

به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ عیسی زارع پور با همراهی مدیران ارشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکتهای تابعه صبح جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ با جمعی از مسئولان بسیج دانشجویی کشور در نشستی صمیمانه دیدار و گفتگو کرد.
بنا بر این گزارش طی این دیدار صمیمانه که در آن طیفی از جوانان بسیجی که به گفته وزیر ارتباطات راویان پیشرفت و جهادگران تبیین میهن اسلامی هستند به بیان مطالبات و دغدغه های خود در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور پرداختند و نظرات و عقاید خود را بازگو کردند .
زارع پور در این نشست ضمن قدردانی از حضور گرم این قشر از جوانان میهن اسلامی به تشریح طرح ها و پروژه های انجام شده و در دست اقدام مجموعه وزارت ارتباطات و شرکتهای تابعه و همچنین میزان پیشرفت آن ها پرداخت و گفت: «شما بسیجیان که خود در عرصه پیشرفت کشور پیشقدم و همراه هستید، وظیفه روایتگری و جهاد تبیین دستاوردهای کشور را برعهده دارید.»
وزیر ارتباطات در ادامه گزارشی از آخرین وضعیت تحقق دولت هوشمند و لزوم ارائه خدمات برخط سازمانها به هموطنان را ارائه داد .
وی با اشاره به هوشمندسازی خدمات پستی  گفت:« شرکت ملی پست با ایجاد زمینه توسعه همکاری با بخش خصوصی و شرکتهای دانش بنیان در سال های اخیر تغییر رویکرد داده است . »
وزیر ارتباطات به  سرویس های نوین پستی اشاره کرد و افزود: «امروز تکنولوژی‌های بسیار متفاوتی به کمک صنعت پست آمده‌اند و روز به روز تلاش می‌شود که کیفیت ارائه خدمت به مشتریان را افزایش دهند و پیش‌بینی پذیری زمان ارسال و دریافت بسته را افزایش دهند و خدمات ارزش افزوده برای لجستیک و حمل و نقل مرسولات تعریف کنند.»
زارع پور افزود: «شبکه پستی کشور اقدامات مرتبط با هوشند سازی و تحول دیجیتال را همسو با پست های سراسر دنیا و اهداف اتحادیه جهانی پست در پیش گرفته است و سعی در رسیدن به پستی نوین و در تراز انقلاب اسلامی دارد.»
وی در پایان ضمن پاسخگویی به سوالات وابهامات حاضران خاطرنشان کرد: «روایت پیشرفت در مجموعه وزارت ارتباطات و شرکتهای تابعه همچنان ادامه دارد.»
در حاشیه‌ این نشست نمایشگاه دستاوردهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکتهای تابعه در معرض نمایش قرار گرفته بود.
گفتنی است سعید شریف زاده عضو هیئت مدیره  با همراهی علیرضا بای مدیرکل دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست به نمایندگی از خانواده بزرگ شبکه پستی کشور در این دیدار حضور داشتند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/orv7HF