امروز سه شنبه، ۱۲ تیر ۱۴۰۳

سیزدهمین کارگاه‌ آموزشی پسارویداد همایش بیمه و توسعه ۲۱ آذر برگزار می شود

سیزدهمین کارگاه‌ آموزشی پسارویداد سی‌مین همایش ملی و یازدهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه با عنوان «تحول کسب‌وکار شرکت‌های بیمه با ورود به زیست‌بوم‌های نوآوری» از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۱:۳۰ روز سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ به صورت برخط برگزار می‌گردد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، در سیزدهمین پسارویداد سی‌مین همایش ملی و یازدهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه که در قالب کارگاه آموزشی با موضوع «تحول کسب‌وکار شرکت‌های بیمه با ورود به زیست‌بوم‌های نوآوری» توسط دکتر ایمان ارسطو مدیرعامل مرکز نوآوری بیمه و مالی پلنت برگزار می‌گردد، «راهبرد توسعه کسب‌وکار زیست‌بومی»، «نقشه پرتفوی زیست‌بومی»، «ایجاد پرتفوی اکتشافی»، «تمرین ایده‌پردازی نوآورانه و آزمون‌های اکتشافی»، «ایجاد پرتفوی بهره‌برداری»، «بررسی موردی موفق‌ترین شرکت بیمه در توسعه: پینگ آن» و «ایجاد نقشه فرهنگ سازمانی» ارائه خواهد شد.
حضور در این ‎رویداد علمی برای عموم آزاد و مستلزم ثبت‌نام از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی https://trn.irc.ac.ir می‎باشد. پس از ثبت‎نام، ورود به کارگاه‏ از طریق همین نشانی امکان‌پذیر خواهد بود و به کلیه شرکت کنندگان نیز گواهی حضور اعطا می‌گردد.

خبر - پسارویداد همایش 30 - دکتر ارسطو.jpg
پژوه
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/k3C0JN