امروز یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

سعید شریف زاده: افزایش همکاری با بخش خصوصی؛ بستر ساز توسعه خدمات پستی است

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست در شورای مدیران مناطق پستی استان تهران افزایش همکاری با بخش خصوصی را بسترساز توسعه خدمات پستی دانست.

به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست، شریف زاده با اشاره به اهمیت حفظ و توسعه بازارهای موجود و جذب بازارهای جدید، از مدیران مناطق خواست با برنامه ریزی مناسب و  بهره گیری و همکاری با بخش خصوصی، این مهم را در دستور کار خود قرار داده و در تحقق اهداف شرکت گام بردارند.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست افزایش درصد توزیع موفق مرسولات پستی را از مهمترین عوامل ارتقای رضایتمندی مشتریان و در نتیجه رشد و توسعه بازار و کسب وکار شبکه پستی دانست.

وی با اشاره به اینکه پست یک بنگاه اقتصادی است که براساس هزینه و درآمد اداره می شود، افزود: «توسعه بازار و افزایش ترافیک و درآمد، تاثیر به سزایی در ارتقا سطح معیشت همکاران دارد.»

شریف زاده  به بازدیدهای میدانی و سرکشی های مستمر از ادارات و دفاتر پستی شهرستان های تابعه استان تهران توسط مدیران مناطق تاکید کرد و افزود: «در جریان این بازدیدها بررسی شرایط محیط کار کارکنان درراستای حفظ کرامت انسانی آنان مدنظر قرارگرفته و با استانداردهای لازم بهبود یابد.»

در ادامه جنتی عطائی مدیرکل پست استان تهران ضمن ارائه گزارش از عملکرد هشت ماهه مناطق پستی، به مسائل و مشکلات پست استان در اجرای فرآیندهای پستی اشاره کرد.

نشست شورای مدیران مناطق پستی استان تهران، عصر روز یکشنبه، ۱۲ آذر ۱۴۰۲ با حضور شریف زاده؛ عضو هیئت مدیره، عبدالرضا جنتی عطائی؛ مدیرکل پست استان تهران و مدیران مناطق پستی  در سالن کنفرانس مرکز منطقه پستی جنوب غرب تهران برگزار شد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/gkp9XF