امروز یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری عنوان کرد: برند معظم « پگاه » در خدمت تولید کشور

سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری به مناسبت هفته بسیج در بازدید از شرکت پگاه تهران، گفت: برند معظم « پگاه »  همواره در خدمت تولید کشور بوده است.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی صنایع شیر ایران (پگاه)  در این بازدید  مهدی مسکنی سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری از مدیران، کارکنان و کارگران پگاه بعنوان مجاهدان اقتصادی کشور نام برد و افزود: اقدامات دانش بنیان و ایران ساخته ی کارکنان پگاه مایه مباهات بوده و این اقدامات مجاهدانه در جبهه تولید کشور بطور مستقیم منافع بازنشستگان را تامین می کند و این خود یک امر جهادی است.
وی تصریح کرد: پگاه با تولید بیش از ۹۰۰ کد محصول، یک کسب و کار اجتماعی بوده و در کنار رقبا با ارائه سبد محصولی درخشان، تسریع و ارتقای قدرت تصمیم گیری مدیران و همچنین حمایت دولت و رفع موانع تولید، می تواند منافع بازنشستگان و ذینفعان را تامین کند.

مسکنی همچنین گفت: یکی از مسائل اصلی کشور بنگاه داری دولتی و تصمیم گیری جهادی می باشد و مسئولین می بایست بسیجی وار موانع تولید را برداشته و راه را برای صنعت و تولید، تسهیل نمایند.
در این مراسم دکتر عبدالامیر باروتکوب مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران نیز طی همراهی در بازدید از سالنهای تولید پگاه تهران و نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های دانش بنیان پگاه، به تشریح اقدامات این مجموعه پرداخت و گفت: پرچمدار بودن محصولات پگاه در عرصه سلامت کشور، با تولید و توزیع مجدد شیر مدارس و فرهنگسازی افزایش سرانه مصرف شیر و لبنیات در راستای سلامت کشور و همچنین در نظر گرفتن شرایط کنونی کشور  در بحث تحریم ها، موفق به ارزآوری و عدم نیاز به واردات نمونه های مشابه خارجی با استفاده از توان داخلی و تخصص پرسنل پگاه شدیم.
میرمحمدی بازرس کل امور وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز با تقدیر از اقدامات شرکت صنایع شیر ایران در حوزه دانش بنیان و تولید محصولات با کیفیت و سلامتی بخش گفت: لازم است این اقدامات اطلاع رسانی شود تا بازنشستگان از صیانت منافع و سرمایه های خود اطمینان یابند و افزود: این شرکت با بهره گیری از توانمندی های خود و حمایت دولت، می تواند نقش مهمی را در سلامت کشور ایفا کند.
در ادامه سید جعفر میر مدیرعامل پگاه تهران نیز ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت هفته بسیج، گزارشی از عملکرد پگاه تهران و دستاوردهای مسیر توسعه ای این شرکت در افزایش سبد محصول و دریافت شیرخام ارائه کرد.
مهدی مسکنی سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری، اشکان میرمحمدی بازرس کل امور وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، قدرتی پور فرمانده بسیج صندوق بازنشستگی کشوری و هیئت همراه پس از بازدید از پگاه تهران در همایش گرامیداشت هفته بسیج و تکریم از بسیجیان این شرکت حضور یافتند. شایان ذکر است در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از توانمندی ها و اقدامات دانش بنیان و محصولات جدید برگزار  شد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/YupRLo