امروز پنج شنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

رییس موسسه کار و تأمین اجتماعی: رویکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه پژوهش تحولی است

رییس موسسه کار و تأمین اجتماعی درآیین بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: رویکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه پژوهش تحولی است.

به گزارش فراسو به نقل از مرکز روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی،«شهرام محمدی» در آیین تقدیر از پژوهشگران برتر وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی که با حضور «سید صولت مرتضوی» وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی و به مناسبت هفته پژوهش در محل این وزارتخانه برگزار شد گفت: علم و دانش از دیرباز نزد ایرانیان از اهمیت فراوانی برخوردار بوده و هست.

وی افزود: وزیر کار همواره بر توسعه پژوهش های کاربردی درحوزه اقتصاد کار، حقوق کار، ایمنی کار، تامین اجتماعی، رفاه کارگران و حمایت از کارفرمایان تاکید دارد. رئیس ستاد هفته پژوهش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به روند برگزاری هفته پژوهش امسال در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در یک ماه گذشته طی فراخوان ۳۳۹ اثر به دبیرخانه همایش ارسال و در پایان ۲۵۰ اثر وارد مرحله داوری شد. محمدی با بیان اینکه در انتخاب آثار برتر شاخص‌های مدون تعریف شد، افزود: آثار به ۴ گروه مرتبط بانک‌ها، صندوق ها و تامین مالی، رفاه و تامین اجتماعی، اقتصاد و حوزه تعاون دسته بندی شد و برای نخستین بار از بین ۱۱ پژوهشگر برگزیده، ۵ نفر از استان ها انتخاب شدند. محمدی گفت:پس از ارزیابی‌های دقیق ۴ مقاله، یک کتاب تالیفی، یک کتاب ترجمه، یک رساله دکتری و یک رساله کارشناسی ارشد برگزیده شد. وی دامه داد: ۲ نفر از پژوهشگران برتر جامعه کارگری و کارفرمایی نیز به انتخاب تشکل‌های مربوطه تقدیر می شوند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/FXZWNj