سرود سازمانی شرکت بیمه میهن با نام «شکوه میهن» و اجرای ارکسترملی دماوند در سالن همایشهای بینالمللی برج رونمایی شد.
به گزارش فراسو، محسن امینی مدیر روابط عمومی بیمه میهن با اشاره به تداوم فعالیتهای این شرکت برای بهبود نشان و برند جدید گفت: در ادامه فعالیتهای روابط عمومی برای اطلاع رسانی از ریبرندینگ شرکت با هدف بیان هنری اهداف، چشم انداز و رویکردهای جدید بیمه میهن همچنین برانگیختن حس تعلق سازمانی بین همکاران و استفاده از ظرفیت شعر و موسیقی برای معرفی صنعت بیمه به مردم، تصمیم به تولید سرود گرفته شد.
وی در بیان انتظارات مجموعه برای تولید این اثر افزود: برای ساخت این اثر علاوه بر اهداف و رویکردهای شرکت سعی شده نگاه ملی و فرابخشی در صنعت بیمه داشته باشیم و برای حفظ انسجام و همبستگی ملی به سمت ساخت ترانه و ملودی با لحن و زمینه حماسی حرکت کنیم، بنابراین امیدواریم ساخت و انتشار این اثر بتواند شروع خوبی برای ارتباط بیشتر مخاطبان با صنعت بیمه باشد و حس خوبی را به مردم منتقل کند.