امروز جمعه، ۸ تیر ۱۴۰۳

تلفن بانک سامان با قابلیت‌های متنوع

تلفن بانک سامان یکی از مهم‌ترین خدمات غیر حضوری این بانک است که تمامی دارندگان حساب در این بانک می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. امروزه بهره‌گیری از خدماتی غیر حضوری در همه حوزه  ها به ویژه در حوزه بانکی از  اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اکثر مشتریان خواستار انجام امور مالی خود بدون مراجعه فیزیکی مداوم به شعب هستند  که ابزارهایی مانند تلفن بانک این امکان را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

به گزارش فراسو، تلفن‌ بانک‌ سامان به دلیل روش ساده دسترسی به آن، ارزش قابل توجهی دارد. این مدل از خدمات غیر حضوری نیاز به بهره‌گیری از اینترنت ندارد و در نتیجه حتی در نقاطی که سرویس‌های ارائه اینترنت ضعیف هستند نیز می‌توان از آن بهره برد. متقاضیان با گرفتن شماره ۶۴۲۲ می‌توانند به این تلفن بانک دسترسی داشته و به راحتی از آن استفاده کنند.

تلفن بانک یکی از خدمات جذاب بانک سامان است

مهم‌ترین خدمات مربوط به این سرویس غیرحضوری

یکی از مهم‌ترین خدمات تلفن بانک سامان دریافت مانده موجودی حساب است. شما می‌توانید تنها با برقراری تماس، موجودی کلیه حساب‌های خود را مورد بررسی قرار دهید. یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط این تلفن بانک را می‌‌توان دریافت سه گردش آخر حساب دانست.

هر متقاضی می‌تواند با کمک این تلفن بانک وجه دلخواه خود را به کلیه حساب‌های عضو شبکه شتاب انتقال دهد و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. حتی می‌تواند انتقال کارت به کارت را نیز انجام دهد. در کنار کلیه موارد ذکر شده، باید به خدمات زیر نیز اشاره‌ای داشته باشیم:

  • امکان مسدود کردن کارت‌های بانک سامان
  • امکان پرداخت قبوض خدماتی
  • امکان تغییر دادن رمز تلفن بانک

پس از برقراری اولین تماس با تلفن بانک سامان راهنمایی‌های لازم توسط یک سیستم شنیداری به شما ارائه می‌شود. تنها کافی است در هر مرحله کلید مدنظر سامانه را فشار دهید تا به مرحله بعد وارد شوید. این کار به راحتی هرچه‌تمام‌تر صورت می‌گیرد و در همان بار اول به خوبی با روش استفاده از این تلفن بانک آشنا خواهید شد.

چرا باید از این تلفن بانک استفاده کرد؟

همان‌طور که بیان کردیم، ممکن است برخی از کاربران در محیطی قرار داشته باشند که نتوانند به شعب بانک سامان مراجعه کنند و یا از اینترنت بانک بهره ببرند. علاوه بر این، برخی از کاربران به طور کلی انجام امور بانکی به شکل تلفنی را بیشتر ترجیح می‌دهند و اولویت آن‌ها استفاده از چنین خدماتی است.

بانک سامان با در نظر گرفتن تمامی این موارد، موقعیتی را فراهم آورده که کلیه افراد علاقه‌مند به تلفن بانک،‌ به راحتی به خدمات مدنظر خود دسترسی داشته باشند و از آن استفاده ببرند. استفاده از تلفن بانک برای افراد مسن و افرادی که آشنایی کاملی با مواردی همچون اینترنت بانک و یا همراه بانک ندارند،‌ ساده‌تر است.

همه کاربران می‌توانند از این سرویس استفاده کنند

امکان دسترسی توسط اشخاص حقوقی

علاوه بر اشخاص حقیقی، اشخاص حقوقی نیز می‌توانند از تلفن بانک سامان برای انجام امور بانکی مدنظر خود کمک بگیرند و هیچ محدودیتی در این رابطه وجود ندارد، البته در زمان ثبت‌نام برای تلفن بانک باید نسبت به ارائه یک نامه رسمی از سوی شرکت متبوع خود اقدام کنند تا مشخص شود که آنها نماینده رسمی آن شرکت هستید. افرادی که امضای حقوقی شرکت مدنظر را دارند، می‌‌توانند به شعب فیزیکی بانک سامان مراجعه کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تلفن بانک را راه‌اندازی کنند.

چطور می‌توان از این سرویس استفاده کرد؟

اگر قصد دارید برای نخستین بار از سرویس تلفن بانک سامان استفاده کنید، باید به سراغ یکی از شعب فیزیکی این بانک بروید (نگران نباشید، این کار تنها یک بار لازم است). پس از مراجعه حضوری باید درخواست خود مبنی بر دریافت خدمات تلفن بانک را ارائه کنید.  یک سری فرم به شما به عنوان متقاضی ارائه می‌شود که باید آن‌ها را به درستی تکمیل کنید. شایان ذکر است که در زمان مراجعه به شعب بانک سامان باید مدارک شناسایی خود را نیز به همراه داشته باشید.

پس از اینکه فرم‌های ارائه شده توسط شما تأیید شدند، فرایند ثبت‌نام در تلفن بانک آغاز می‌شود. این کار توسط پرسنل بانک سامان صورت می‌گیرد و نیازی به انجام کار خاصی توسط شما نیست. پس از این مرحله، نوبت به ارائه کد دسترسی به تلفن بانک می‌رسد که با کمک آن می‌توانید از این خدمات استفاده ببرید.

این سرویس ۲۴ ساعته فعال است

نکته مهم

همان‌طور که گفته شد، پس از ثبت‌نام در سرویس تلفن بانک سامان، یک کد دسترسی به شما داده می‌شود. این کد در واقع رمز عبور شما برای استفاده از تلفن بانک به شمار می‌آید؛ به همین دلیل لازم است به خوبی از آن نگهداری کنید. کد دسترسی شما یک کد منحصربه‌فرد خواهد بود. به هیچ عنوان نباید آن را در اختیار سایر افراد قرار دهید؛ زیرا در این صورت آن‌ها نیز می‌توانند از اطلاعات حساب بانکی شما باخبر شوند و حتی نسبت به انتقال مبالغ مختلف اقدام کنند.

سایر سرویس‌های غیرحضوری بانک سامان

خدمات غیرحضوری بانک سامان تنها به تلفن بانک محدود نمی‌شود. به عنوان نمونه، کاربران می‌توانند از خدمات اینترنت بانک و یا همراه بانک سامان نیز استفاده کنند. وجود این خدمات غیرحضوری برای مشتریان بانک سامان یک ضرورت اساسی محسوب می‌شود. امروزه بانک‌های برتر با ارائه این سرویس‌ها همواره در صدد جلب رضایت مشتریان خود هستند و بانک سامان نیز در این زمینه قدم‌های بسیار خوبی را برداشته است.

بانک سامان خدمات غیرحضوری دیگری نیز دارد

سخن پایانی

تلفن بانک از جمله خدماتی به شمار می‌آید که دسترسی به آن می‌تواند نیازهای عادی طیف عظیمی از مشتریان را برطرف کند. خوشبختانه بانک سامان با در نظر گرفتن همین موضوع، یکی از بهترین سیستم‌های تلفن بانک را ایجاد کرده است که امکانات گسترده‌ای را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

از بین مهم‌ترین خدمات تلفن بانک سامان می‌توانیم به مواردی همچون دریافت موجودی،‌ بررسی سه گردش آخر حساب و حتی انتقال وجه اشاره کنیم. به منظور استفاده از این سرویس باید به یکی از شعب بانک سامان مراجعه کرده و روند ثبت‌نام مربوط به تلفن بانک را تکمیل کنید. توجه داشته باشید که نباید رمز دسترسی تلفن بانک خود را در اختیار سایر افراد قرار دهید.

راهنمای گام به گام استفاده از تلفن بانک سامان

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/ssUups