امروز شنبه، ۷ مهر ۱۴۰۳

تقدیر آموزش و پرورش از خدمت‌رسانی شایسته بیمه دانا به فرهنگیان استان قم

مدیران ارشد آموزش و پرورش استان قم، از نحوه خدمت رسانی بیمه دانا به فرهنگیان این استان تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، روز چهارشنبه اول آذر ماه جاری، نشستی مشترک بین عباس اسکندری‌پور معاون توسعه منابع و حمید رضا قزاقی رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی آموزش و پرورش استان قم از یک سو و ذوالفقار فتح‌الهی مشاور مدیرعامل و مدیر امور نمایندگان، نورعلی نوری مدیر پروژه آموزش و پرورش، رضا خوبانی معاون صدور مدیر بیمه‌های درمان و محسن کریمی رئیس شعبه قم بیمه دانا از سوی دیگر، با هدف بهبود و تقویت مناسبات دوجانبه برگزار شد.
اسکندری پور و قزاقی معاون توسعه منابع و رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی آموزش و پرورش در این جلسه طی سخنانی، ضمن قدردانی از زحمات بیمه دانا بابت ارائه خدمات بیمه‌ای مطلوب و شایسته به فرهنگیان استان قم، خواستار گسترش روابط دوجانبه و بهبودِ بیش از پیشِ خدمات بیمه درمان تکمیلی به بیمه‌شدگان فرهنگی این استان شدند.
در این جلسه، ذوالفقار فتح اللهی مشاور مدیرعامل و مدیر امور نمایندگان بیمه دانا نیز، ضمن تاکید بر ارزشمند بودن قرارداد کشوری آموزش و پرورش، خواستار تجمیع تمام امور بیمه‌ای بیمه‌گذار نزد شرکت بیمه دانا شد.
گفتنی استدر جلسه مذکور، طرفین ضمن تاکید بر گسترش همکاری‌های بیمه‌ای و تعامل فی‌مابین با هدف ارائه خدمات بهینه و مطلوب‌تر از پیش، برگزاری جلسات منظم ماهانه را امر مهمی در پیشبرد اهداف و رفع مشکلات احتمالی برشمردند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/lRnXZQ