امروز جمعه، ۲ آذر ۱۴۰۳

بررسی عملکرد شعبه تبریز بیمه سینا با حضور مدیرعامل

عبداله سلطانی ثانی مدیرعامل بیمه سینا در سفر به شهر تبریز ضمن بازدید از شعبه این شرکت و دیدار با کارکنان، در جلسه بررسی وضعیت عملکرد شرکت در استان نیز حضور یافت.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بیمه سینا؛ مدیرعامل بیمه سینا  در این نشست ضمن تاکید بر سرعت و دقت در ارائه خدمات؛ افزایش رضایتمندی مشتریان را اولویت اصلی بیمه سینا عنوان و تاکید کرد: ارائه خدمات مطلوب و افزایش رضایت مشتریان ضمن حفظ بازار فعلی ،موجب جذب مشتریان جدید هم خواهد شد.

سلطانی با اشاره به ظرفیت‌های بیمه‌ای در استان آذربایجان شرقی گفت: شعبه و شبکه فروش بیمه سینا باید با ایجاد ظرفیت‌های جدید بازارسازی و بازاریابی سهم بیشتری از سبد بیمه استان را به خود اختصاص دهند و لازمه تحقق این هدف، همدلی و هم‌افزایی خانواده بیمه سینا در شعبه و ستاد است .

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/VIpKzi