شرکت پرداخت الکترونیک سامان(سپ) توانست نشان «تعالی کیفیت و مشتریمداری» را کسب کند.
بهبود کیفیت تولیدات و خدمات به منظور رونق اقتصادی کشور، ارائه راهکارهای نوین جهت برآورده ساختن انتظارات مشتریان، تغییر نگرش در فرایند تولیدات باکیفیت، برقراری سیستم رضایتمندی مشتری از طریق بهبود کیفیت خدمات ارائه شده، شناسایی و تجلیل از تولیدکنندگان کالا و خدمات باکیفیت، بررسی قانون حمایت از حقوق مصرفکنندگان و نحوه اجرای آن، بررسی نرخ کیفیت با شاخص رضایتمندی مشتریان و مصرفکنندگان کالا و خدمات، افزایش فضای رقابتی با تأکید بر استانداردسازی محصولات، خدمات و چالشهای محصولات ایرانی برای حضور در بازارهای جهانی را از جمله مهمترین اهداف چهارمین اجلاس سراسری نشان تعالی کیفیت و مشتری مداری میتوان برشمرد.
سپ به تازگی و در آخرین رتبهبندی نشریه «نیلسون ریپورت» نیز توانست به عنوان برترین شرکت حوزه پرداخت در خاورمیانه در کنار بزرگان صنعت مالی، جایگاه دوازدهم جهان را به خود اختصاص دهد.