امروز شنبه، ۶ مرداد ۱۴۰۳

تاکید آموزش و پرورش استان کرمان بر گسترش همکاری‌ها با بیمه دانا

در نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد بیمه دانا و آموزش و پرورش استان کرمان، بر گسترش مناسبات و همکاری‌های بیمه‌ای دوجانبه تاکید شد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، در این نشست که با حضور دکتر احمد جوادی‌پور قائم مقام مدیرعامل، وحیدرضا باختری معاون فنی بیمه‌های اشخاص، محمدمیرشکاری معاون بازاریابی و شبکه فروش و حسین کرچیان رئیس شعبه کرمان بیمه دانا از یک سو  و رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از سوی دیگر برگزار شد، از خدمات و عملکرد این شعبه به فرهنگیان استان کرمان قدردانی شد.
دکتر احمد جوادی‌پور قائم در این جلسه، ضمن ابراز خرسندی از تمدید دوباره‌ قرارداد این شرکت با آموزش و پرورش، طی سخنانی ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای به قشر فرهیخته فرهنگیان را افتخار بزرگی برای بیمه دانا عنوان و تاکید کرد: فرهنگیان نقش مهمی را در رشد و بالندگی آینده‌سازان کشورمان عهده‌دار هستند، به همین منظور، همکاری و خدمت‌رسانی به این قشر فرهیخته، علاوه بر ایفای نقش رسالت اجتماعی، باعث افتخار و سربلندی این شرکت در صنعت بیمه‌ی کشور است.
ایشان همچنین ضمن تقدیر از همکاران شعبه کرمان بیمه دانا، تداوم خدمت‌رسانی و ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای به فرهنگیان استان کرمان را همچون گذشته و بیش از پیش خواستار شد.
در ادامه این نشست، رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان نیز پس از قدردانی از ارائه خدمات ارزشمند بیمه دانا به فرهنگیان این استان، با اهدا لوح تقدیر از حسین کرچیان، رئیس شعبه کرمان این شرکت قدردانی کرد.
همچنین در این نشست، رییس اداره تعاون آموزش و پروش استان کرمان و چند تن از کارشناسان این اداره، درخصوص راهکارهای توسعه خدمات بیمه‌ای فرهنگیان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

گفتنی است حسین کرچیان رییس شعبه کرمان  بیمه دانا نیز گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های شعبه کرمان ارائه و افزود: این شعبه طی هشت ماه اول سال جاری، بالغ بر ۶۶۵ میلیاد تومان حق بیمه با نسبت خسارت ۵۱ درصد صادر کرده است.
در پایان این نشست، نمایندگان و همکاران شعبه کرمان هم ضمن بیان مشکلات و دغدغه‌های خود در خصوص راه‌حل مشکلات و راه‌های برون رفت از آن، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/MmL2xC