امروز شنبه، ۷ مهر ۱۴۰۳

برگزاری پنجمین و ششمین کارگاه‌ پسارویداد همایش بیمه و توسعه ۱۴ آذرماه در پژوهشکده بیمه

پنجمین و ششمین کارگاه‌ پسارویداد همایش بیمه و توسعه در دو نوبت صبح و عصر روز سه‌شنبه ۱۴ آذر ماه ۱۴۰۲ به صورت حضوری و به زبان انگلیسی با ارائه ترجمه همزمان به میزبانی پژوهشکده بیمه برگزار خواهد شد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، در ادامه برنامه‌های علمی جانبی همایش بیمه و توسعه، ۸ کارگاه‌ پسارویداد بین‌المللی توسط اساتید، صاحب‌نظران و مدیران ارشد حوزه بیمه، تکافل و مالی اسلامی از کشورهای مالزی، اندونزی، امارات متحده عربی و ترکیه، طی روزهای ۱۴ تا ۱۸ آذرماه ۱۴۰۲ در نوبت صبح از ساعت ۰۸:۳۰ تا ۱۱:۳۰ و در نوبت بعد از ظهر از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۶:۳۰ به صورت حضوری، به زبان انگلیسی و با امکان ترجمه همزمان در سالن شهید مطهری پژوهشکده بیمه برگزار خواهد شد.
در روز سه‌شنبه ۱۴ آذرماه ۱۴۰۲ و در اولین روز از برگزاری این کارگاه‌ها، در نوبت صبح از ساعت ۰۸:۳۰ تا ۱۱:۳۰ کارگاه‌آموزشی «یک چارچوب نظارتی مقرراتی جامع تکافل خرد در مالزی»با محورهای «عملکرد تکافل خرد در مالزی» و «شبه تکافل خرد» توسط پروفسور دکتر فوزیلا صالح استاد تمام دانشگاه سلطان زین‌العابدین مالزی برگزار خواهد شد.
در نوبت بعد از ظهر نیز از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۶:۳۰ کارگاه آموزشی «بررسی انگیزه جشن‌های هزاره به منظور مشارکت در مدل تکافل وقف نقدی: یک کمک مالی برای قربانیان بلایای طبیعی» با محورهای «نیازهای ابزار نوآورانه و مدرن مالی اجتماعی اسلامی»، «قدرت بالقوه و پنهان وقف» و «پایداری الگوی ترکیبی وقف-تکافل» توسط دکتر انورالله پیچای دانشیار دانشگاه علوم مالزی در سالن شهید مطهری پژوهشکده بیمه برگزار خواهد شد.
حضور در کارگاه‎‌های پسارویداد روزهای ۱۴ تا ۱۸ آذرماه برای عموم آزاد و منوط به هماهنگی با اداره آموزش و پژوهش پژوهشکده بیمه از طریق شماره تماس ۲۲۰۸۴۰۸۴ داخلی ۲۲۳ می‌باشد.
همچنین به تمامی شرکت‌کنندگان در کارگاه‌های آموزشی پسارویداد همایش بیمه و توسعه گواهی حضور اعطا می گردد.

یک-چارچوب-نظارتی-مقرراتی-جامع-تکافل-خرد-در-مالزی.jpg

بررسی-انگیزه-جشن‌های-هزاره-به-منظور-مشارکت-در-مدل-تکافل.jpg

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/YymhQ0