امروز شنبه، ۳ آذر ۱۴۰۳

بازدید سرزده لیائی از پست جزایر قشم و هرمز با هدف کنترل فرآیندهای پستی

مدیرعامل شرکت ملی پست در جریان سفر به استان هرمزگان،به منظور کنترل فرآیندهای پستی در جزایر هرمزگان از ادارات پست جزایر قشم و هرمز بازدید کرد.

به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات وامور بین الملل شرکت ملی پست؛ محمود لیائی در جریان سفر به استان هرمزگان در بازدید سرزده از جزایر قشم و هرمز ضمن دیدار و گفتگو با کارکنان، فرایندهای خدمات رسانی را مورد بررسی قرار داد.

مدیر عامل شرکت ملی پست در این بازدید ضمن تاکید بر نظارت مستمر  فرایندهای پستی گفت: «رضایت مشتریان مهمترین اولویت است که باید مدنظر همه کارکنان قرار گیرد و خدمات پستی به بهترین شکل ممکن به ساکنان و مسافرین جزایر ارائه گردد.»

لیائی تصریح کرد: «شبکه پستی با ارائه سرویس های پستی با ارزش افزوده، خدمات مطلوب تری به مشتریان ارائه می دهد که این مهم علاوه بر ارتقای سرعت، امنیت و دقت در ارائه خدمات، رضایت مشتریان را نیز به دنبال خواهد داشت.»

رئیس هیئت مدیره ابراز امیداوری کرد: «با ارائه خدمات نوین پستی در بستر فناوری های نوین، سرانه مرسولات پستی را که از شاخص های عمده کشورهای توسعه یافته است، افزایش دهیم.»

وی همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه هوشمند سازی و تحول دیجیتال، خاطر نشان کرد: «با استقرار صنادیق هوشمند در نقاط مختلف شهری از جمله مجتمع های مسکونی و محل کار همشهریان، در کنار سهولت دسترسی مردم به خدمات پستی، سرعت و کیفیت ارائه خدمات نیز افزایش می یابد.»

مدیرعامل شرکت ملی پست ابراز امیدواری کرد با تکیه بر اهدافی مانند تقویت زیرساخت های شبکه، توسعه بازار و ارتقای کیفیت خدمات در مسیر پیشرفت ایران اسلامی پیشگام خواهیم بود.

کمبود فضای عملیاتی تجزیه و مبادلات از جمله چالش های اداره پست شهرستان قشم بود که در این سفر مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید تا اقدامات لازم صورت گیرد.

لازم به ذکر است “محمد بنده” بخشدار جزیره هرمز با حضور در دفتر پست این جزیره با مدیرعامل شرکت ملی پست دیدار و پیرامون درخواست های مردمی در حوزه خدمات پستی گفت‌وگو کرد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/dFR9Om