امروز چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام کارکنان شرکت ملی پست به مقامات پستی۵۰ کشور اسلامی برای حمایت از ملت مظلوم غزه

محمود لیائی مدیرعامل پست ایران به نمایندگی از کارکنان این شرکت در حمایت از مردم مظلوم فلسطین پیامی برای مقامات پستی ۵۰ کشور اسلامی ارسال کرد.

به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و اموربین الملل شرکت ملی پست؛ محمود لیائی معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل پست ایران با ارسال پیام از طریق پست الکترونیک به مقامات پستی ۵۰ کشور اسلامی ضمن محکوم نمودن جنایات رژیم صهیونیستی با مردم مظلوم فلسطین ابراز همدردی کرد.

بر اساس این گزارش در متن پیام ارسالی وی چنین آمده است:

در روزهایی به سر می‌بریم که جهان اسلام را غم و اندوه در برگرفته است. متاسفانه هر روزمان را  با خبر کشته و مجروح شدن یا آوارگی عده‌ای دیگر از هم کیشان‌مان در غزه، به دست رژیم غاصب و سفاک اسرائیل آغاز می‌کنیم.
امروزه، شهروندان عادی این سرزمین تنها به جرم زندگی در سرزمین اصلی خود، آماج بی‌رحمانه ترین حملات اسرائیل قرار گرفته‌اند.
شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، این غم بزرگ را به مسلمانان جهان در سراسرعالم که هر روز شاهد به شهادت رسیدن صدها فلسطینی مظلوم دیگر هستند، تسلیت می‌گوید و همدلی خود را با مردان و زنان غزه که از سرزمین  مادری خود دلیرانه دفاع میکنند، اعلام می‌نماید.
بدون شک، جنایت‌های رژیم صهیونیستی اسرائیل به‌عنوان لکه ننگی در تاریخ بشریت برای این رژیم جعلی ثبت خواهد شد.
کارکنان شرکت ملی پست ضمن محکوم کردن این جنایت‌ها، از همکاران‌پستی خود در سراسر جهان می‌خواهند که ملت بی‌دفاع غزه را تنها نگذارند و در عبور از این رنج وصف نشدنی و فاجعه انسانی همراه‌ آنها باشند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/dEfhbj